رباب شهریان، معاونت امور ورزش بانون وزیر ورزش به مریم طوسی برای سهمیه المپیک قول پاداش ویژه داده است. مریم طوسی، دونده سرعتی و تنها دختر ایرانی که شانس سهمیه دارد، برای این‌که کارش به دقیقه 90 نرسد، با وجود این‌که فدراسیون مسابقه بین ترکیه و قزاقستان را پیش‌بینی کرده، اما با هزینه شخصی به جمهوری آذربایجان رفت و دیروز و امروز مسابقه داد. اگر طوسی سهمیه بگیرد تعداد سهمیه‌های بانوان کاروان، ده‌تایی می‌شود. دونده سرعتی ایران قبل از سفر چهارشنبه هفته قبل به آذربایجان با رباب شهریان، معاونت امور بانوان وزارت ورزش هم ملاقات کرد که همانجا قول پاداش ویژه برای سهمیه المپیک به او داده شد تا طوسی با انگیزه زیاد راهی شود.
کد خبر: ۹۰۸۳۴۰

درگذشت کوهنورد، با سقوط از دماوند

بانوی کوهنورد به دلیل سقوط از یخچال جنوبی دماوند، دار فانی را وداع گفت. رزا علیپور، کوهنورد تهرانی که در حادثه سقوط از یخچال جنوبی دماوند مصدوم شده بود، صبح پنجشنبه بعد از چند ماه تحمل درد و رنج ناشی از آسیب‌دیدگی، درگذشت. روزنامه جام‌جم برای کوهنورد مرحومه طلب غفران و برای خانواده‌اش صبر جزیل آرزومند است.

تیم ملی والیبال در اردوی اسلوونی

تیم ملی والیبال قبل از avc کاپ آسیا در اسلوونی اردو می‌زند. والیبالی‌ها که حالا در دومین اردو زیر نظر مایدا چیچیچ برای avc کاپ تمرین می‌کنند‌ مردادماه برای تمرین و بازی دوستانه راهی اسلوونی می‌شوند. البته این تیم قبل از avc کاپ 13 تا 21 شهریور به جای گاز تهران و با نام بانک سرمایه در جام باشگاه‌های آسیا حاضر می‌شود تا شاگردان مایدا محک جدی بخورند. مسابقه‌ای که تیم ایران در دور مقدماتی در گروه دوم با کره و تایلند به میزبانی فیلیپین بازی می‌کند و از همانجا هم برای avc کاپ به ویتنام می‌رود.

17 ووشوکار در اردوی تیم ملی

با پایان انتخابی تیم ملی ووشو، 17 سانداکار و تالوکار برای قهرمانی آسیا، از عصر دیروز اردونشین شدند. ووشوکاران پنجشنبه در دو قسمت ساندا و تالو مسابقه دادند که آرزو سلیمی و صغری ابراهیمی، سهیلا منصوریان و پریسا عزیزی، الهه منصوریان و هانیه قدرتی‌پور، زهرا بساطی و صدیقه دریایی، شهربانو منصوریان، زینب قطرانی، فریناز نذیری و مریم هاشمی به ترتیب در اوزان 48، 52، 56، 60، 65 کیلوگرم و 70 کیلوگرم از دیروز وارد اردوی تیم ملی شدند. البته بعد از مبارزه نفرات اول و دوم هر وزن، خواهران منصوریان، ابراهیمی، دریایی و هاشمی سانداکاران فیکس شدند.

هانیه رجبی، حمیده برخور، زهرا کیانی، فاطمه حیدری و مهسا دهقان هم پنج تالوکاری هستند که جواز اردونشینی را گرفتند. نهمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی بزرگسالان آسیا 10 تا 15 شهریور به میزبانی تایوان برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها