برگزاری پنجمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی در قطعه نام‌آوران

داغی که هنوز هم تازه است

پنج سال گذشت؛ شاید هنوز هم خیلی از آن 300 هواداری که لباس‌های متحدالشکل با عکس ناصر حجازی را پوشیده بودند و او را عقاب صدا می‌زدند، باورشان نمی‌شود که ناصرخان دیگر نیست یا حداقل در این دنیا دیگر وجود ندارد. پنج سال گذشت، اما داغ او هنوز تازه است. نازی خانم (همسر ناصرخان) هنوز هم مثل همان روز اول گریه می‌کند.آتیلا و آتوسا هنوز هم حس می‌کنند که پدر زنده است و هواداران انگار نمی‌خواهند باور کنند حجازی رفته است.
کد خبر: ۹۰۶۹۹۵

دیروز شاید مثل پنج سال قبل نبود، شاید مثل آن روز داربست نکشیده بودند تا مانع ازدحام جمعیت شوند، اما خیلی‌ها آمده بودند، از سیدمهدی رحمتی و پرویز مظلومی و بقیه استقلالی‌ها گرفته تا بازیگران و چهره‌های سینمای ایران که شاید به واسطه فیلم «من ناصر حجازی، نیستم» یک جورهایی خودشان را نزدیک به این فوتبالیست بدانند.

درگذشت ناصر حجازی وارد ششمین سال شد و استقبال مردم، بازیکنان، هنرمندان و بازیگران نشان داد که آن روح جوانمردی که خود حجازی در آخرین روزهای عمرش از آن حرف می‌زد، هنوز نمرده است و مردم همچنان در گوشه ذهنشان خیلی چیزها را به یاد دارند که بعید است به فراموشی بسپارند. روحت شاد ناصر خان حجازی

حمله سلفی‌بازها تمامی ندارد

روز گذشته در مراسم سالگرد ناصرخان، دوباره سلفی‌بازها به ستاره‌های فوتبال و سینما هجوم بردند و نظم مراسم را به هم زدند. این اتفاق آنقدر شدید بود که با انتقاد خانواده حجازی همراه شد.

وقتی طالب‌لو مصدوم شد

در ازدحام جمعیت و زمانی که مردم برای رساندن خودشان بر سر مزار ناصر حجازی تلاش می‌کردند، وحید طالب‌لو، دروازه‌بان استقلالی‌ها آسیب دید. ظاهرا دست یکی از تماشاگران در این شلوغی به چشم وحید خورده و باعث شده او مصدوم شود.

آبی‌ها بر سر مزار مظلومی و احدی

هواداران و بازیکنان استقلال پس از شرکت در مراسم یادبود ناصر حجازی بر سر مزار غلامحسین مظلومی و رضا احدی حاضر شدند و فاتحه‌ای را قرائت کردند. جالب اینجاست که هواداران باز هم ناصر حجازی را تشویق می‌کردند و با سر دادن شعارهایی، یاد این اسطوره ورزش را گرامی داشتند.

عذرخواهی منصوریان از خانواده حجازی

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تیم فوتبال نفت تهران بابت عدم حضور در مراسم سالگرد مرحوم ناصر حجازی از خانواده اسطوره آبی‌ها و البته هواداران باشگاه استقلال عذرخواهی کرد. منصوریان در توضیح این عذرخواهی گفت: با توجه به این‌که در تهران نبوده، شرایط حضور در این مراسم را نداشته است، اما به محض بازگشت، به منزل آتیلا و همسر ناصرخان خواهد رفت تا از آنها رسما عذرخواهی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها