داماد جوان به‌دلیل اختلاف با همسرش دست به انتقام‌گیری عجیبی زد و با همدستی دوستانش پدرزنش را ربود.
کد خبر: ۹۰۵۸۹۲

به گزارش جام‌جم، 19 بهمن سال گذشته مردی میانسال با حضوردر شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دامادش و سه مرد دیگر به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد و گفت: دخترم بتازگی عقد کرد اما پس از مدتی اختلاف‌هایی میان آنها شکل گرفت. دیروز مردی با من تماس گرفت و خواست برای کار بنایی به خانه‌اش بروم. او همراه سه نفر دیگر به دنبال من آمدند. یکی از سرنشینان پراید کلاهی به سر داشت و چهره‌اش معلوم نبود.

وی اضافه کرد: راننده از بزرگراه خاوران به حاشیه شهر رفت. در میانه راه مردی را که کلاه داشت شناختم، او دامادم بود. او به زور چند سند و سفته مقابلم گذاشت و از من امضا و اثر انگشت گرفت. حدود چهار تا پنج ساعت گروگان او بودم و بعد مرا در بیابانی اطراف شهر بیرون انداختند. همراهان وی 500 هزارتومان پولم را دزدیدند.

متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند. پس از سه ماه از این ماجرا، داماد جوان به اتهام نپرداختن مهریه همسرش دستگیر و روانه زندان شد. او با انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد، همسرم قبل از عقد دروغ‌هایی را گفته بود که بعد از عقد افشای آنها باعث اختلاف ما شده بود. می‌دانستم اگر دعواها بالابگیرد، مهریه‌اش را درخواست می‌کند. به همین خاطر برای انتقام پدرزنم را ربودم و از او اسنادی را گرفتم تا از آن سوء‌استفاده کنم.

دو نفر از همدستان وی نیز دستگیر شده و گفتند که طراح آدم‌ربایی به آنها گفته پدرزنش اجازه ازدواج به او و همسرش نمی‌دهد. او هم می‌خواهد انتقام بگیرد.

در این مرحله یکی از متهمان گفت خودروی پرایدی را که در آدم‌ربایی استفاده شده دزدیده‌اند اما متهم دیگر مدعی بود خودرو متعلق به داماد شاکی ـ طراح آدم‌ربایی ـ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها