حسن شمشادی در اینستاگرام خود خطاب به مسئولین متنی منتشر کرد و در آن از مراسم و هدایایی که به خانواده های شهدای مدافع حرم داده شد انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۱۷
انتقاد یک خبرنگار از اهدای پتو به خانواده شهدای مدافع حرم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار صدا و سیما نوشت:

نکنید آقا جان !
مراسمی برپا شد به اسم تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم و به رسم یادبود، هدایایی هم به آنان داده شد که متاسفانه نه شان شهید بود و نه خانواده محترم و بزرگوارش .

نفس برپایی مراسم و تجلیل، یادبود و یادمان ، یا هر عنوان دیگر، برای مدافعان حریم آل الله و حرم اهلبیت(ع) و امنیت ایران اسلامی خوب و قابل تقدیر است، اما، نوع نگاه به خانواده های ارجمند شهدای ارزشمند این گرامیان، نادرست و ناپخته و غیر قابل باور است .

یادمان باشد که شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم، نه نیازی به یک پتو داشتند و نه برای آن رفتند و جان شیرین خود را فدای اسلام و انقلاب و ایران عزیز کردند .

بدانیم و آگاه باشیم، گاه برخی اقدامات و تصمیمات و عملکردهای ما، نه تنها تاثیر مناسب و درستی بر جای نمی گذارد، بلکه اثر منفی و معکوس بر این خانواده ها و جامعه دارد .

مسئولان ارجمند و گرامیان !
چنانچه راه و رسم درست تجلیل نمی دانید، لطفا چنین مراسم و برنامه هایی را نگیرید و بگذارید تا خانواده های شهدا، به حال خود باشند .

#مرا_به_خیر_تو_امید_نیست_شر_مرسان
با احترام و تواضع و فروتنی .
حسن شمشادی، خبرنگار . سه شنبه بیست و هشتم اردیبهشت نود و پنج

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها