قرارداد با نفت فسخ شد

منصوریان در یک قدمی استقلال

علیرضا منصوریان دیروز به صورت رسمی قرارداد خود با تیم نفت را فسخ کرد تا برای نشستن روی نیمکت استقلال کوچک‌ترین مشکلی نداشته باشد. این فصل برای سرمربی نفت و بازیکنانش سرشار از مشکلات متعدد مالی بود؛ اما با این حال نفت را در رده پنجم نگه داشتند.
کد خبر: ۹۰۴۷۵۶

منصوریان دیروز به سازمان لیگ رفت و مستند ثابت کرد که پول قرارداد خود را از نفت نگرفته تا قرارداد فصل بعد این مربی خود به خود فسخ شود. حکم این مربی از سازمان لیگ به باشگاه ابلاغ شد تا او با جعبه شیرینی به خداحافظی کارکنان و مدیران باشگاه برود.

اگرچه منصوریان و بازیکنان پولی از باشگاه نگرفتند؛ اما باشگاه در نامه‌ای به همه آنها، به میزان طلبشان اشاره کرده تا برای دریافت طلب از مالک بعدی و ارائه به کمیته انضباطی سندی در دست داشته باشند.

10 محبوب استقلالی‌ها حالا با این رای و آزادی برای فصل بعد، تنها یک میلیمتر با نیمکت تیم رویایی خود فاصله دارد. او فصل قبل هم فاصله‌ای با این نیمکت نداشت؛ اما باشگاه نفت و قنبرزاده نگذاشتند این اتفاق بیفتد. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که منصوریان خیلی جدی به نیمکت استقلال نزدیک شده است. سیاستگذاران باشگاه، تصمیم خود را برای انتقال منصوریان به این تیم گرفته‌اند و قرار است قراردادی از 15 خرداد 95 به مدت 3 سال با باشگاه استقلال ببندد. البته هنوز مشخص نیست آنها تصمیم دارند در فینال جام حذفی هم منصوریان را روی نیمکت بنشانند یا این مربی بعد از فینال به آبی‌ها ملحق خواهد شد. آنچه مشخص است این‌که قرارداد این مربی موفق با استقلال، آرزو و رویای هواداران استقلال و همین طور خود این مربی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها