ولایتی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان:

خون شهدای بزرگ محور مقاومت را به پیروزی نزدیک تر می کند

علی اکبر ولایتی در پیامی به دبیرکل حزب الله لبنان شهادت مصطفی بدرالدین را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی و جریانات افراطی و تکفیری در منطقه، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک تر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۴۵۸۳
خون شهدای بزرگ محور مقاومت را به پیروزی نزدیک تر می کند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی علی اکبر ولایتی، متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حجت الاسلام و المسلمین حضرت سیدحسن نصرالله
دبیر کل محترم حزب الله
سلام علیکم
شهادت مجاهد عزیز و فرمانده بزرگ مقاومت، شهید مصطفی بدرالدین مشهور به سید ذوالفقار را تبریک و تسلیت عرض می کنم.

آن شهید بزرگوار عاشقانه و با ایمان راسخ به مسیر مقاومت و ایستادگی برای دفاع از آرمان ها و ارزش های متعالی اسلامی مبارزه نمود و بی تردید خون شهدای بزرگ ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم صهیونیستی ، آمریکا، جریانات افراطی و تکفیری و تروریسم در منطقه ، محور مقاومت را به پیروزی نزدیک تر خواهد کرد.

البته شهادت این مجاهد نستوه سنگین و فقدان یکی از چهره های درخشان و تاثیرگذار جبهه مقاومت محسوب می گردد اما خون آن شهید، عزم نیروهای جهادی ، تقویت بنیه ایمانی و پایمردی هر چه بیشتر در برابر بدخواهان و توطیه گران و به ویژه رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب ضمن آرزوی علو درجات برای آن شهید ، این ضایعه بزرگ را به جنابعالی، همسنگران و همرزمان ،خانواده محترم شهید و مردم لبنان تبریک و تسلیت عرض نموده توفیقات روز افزون و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.'

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها