به ما چه که استقلال، مگویان را به ارمنستان می‌دهد

آذری: شاید از ذوب‌آهن بروم

سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌آهن از تصمیم جدید سازمان لیگ بشدت ناراحت است.
کد خبر: ۹۰۴۳۶۸

به گفته بهروان، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، به احتمال زیاد فینال حذفی زودتر از دهم خرداد برگزار می‌شود. این موضوع با اعتراض شدید آذری روبه‌رو می‌شود. او در این‌باره می‌گوید: به ما چه که استقلال می‌خواهد مگویان را به تیم ملی ارمنستان بدهد! ببخشید اگر استقلال یک بازیکنش را به تیم ملی ارمنستان می‌دهد، ما باید دو بازیکن خودمان را به تیم ملی لبنان بدهیم. واقعا این حرف‌ها کارشناسی نیست.

وی ادامه می‌دهد: بحث تیم ملی را مطرح می‌کنند که چون قرار است دهم به مقدونیه برود، باید بازی زودتر برگزار شود. مگر آقای بهروان خبر دارد چند بازیکن دو تیم به تیم ملی دعوت شده‌اند؟ اصلا جلسه‌ای بوده؟ اگر چیزی هست به ما هم بگویند. تا جایی که بنده در جریانم از همین حالا بازی با مقدونیه هم فیکس نشده است. تعجب می‌کنم که مسئولان در تصمیم‌گیری وحدت رویه ندارند. یک جلسه در سازمان لیگ با حضور مدیران استقلال و ذوب‌آهن نمی‌گذارند تا خودمان تکلیف را روشن کنیم.

آذری در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کنید به شرایط استقلال بیشتر از ذوب‌آهن توجه می‌شود، می‌گوید: کاری به این ندارم به چه تیمی بیشتر توجه می‌شود. به نظرم این تصمیماتی که می‌گیرند غیرکارشناسی است. همان‌طور که خرمشهر را برای میزبانی انتخاب کردند که به نظرم تصمیم خوبی نبود. اصلا اوضاع آب و هوای این شهر را در نظر نمی‌گیرند. با تمام احترامی که برای خرمشهر و مردمش قائلم، ولی آنجا یک زمین تمرینی درست ندارد که از ما میزبانی کند.

مدیرعامل ذوب‌آهن با انتقاد از مسئولان سازمان لیگ می‌گوید: کسی نیست به صحبت‌های ما گوش کند. تا الان که درگیر انتخابات بودند و این چند روز هم درگیر بازی‌های لیگ. متاسفانه آنها هم به روزمرگی افتاده‌اند. نمی‌دانم چرا یک برنامه درست و حسابی تنظیم نمی‌کنند. الان مربی از من توقع دارد برای تیم بجنگم. وقتی همه چیز وفق مراد است، کسی اسم مدیر را نمی‌آورد، ولی تا چالشی پیش می‌آید، مدیر باید وسط دعوا باشد. خیلی بدبختی داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما فصل بعد در ذوب‌آهن می‌مانید، می‌گوید: «هنوز تصمیم نگرفته‌ام. من ترم آخر ارشد را می‌گذرانم و بعد باید از تز دکترای خودم دفاع کنم. موضوع سنگینی را انتخاب کرده‌ام. شاید بروم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها