خسرو حیدری، ستاره استقلال در بازی با تراکتورسازی بود. او دو پاس گل داد و در مجموع بازی بسیار خوبی مقابل تیم قلعه نویی انجام داد. حیدری درباره درخشش در آن مسابقه به جام‌جم می‌گوید: قطعا اگر بچه‌ها توپ‌هایی را که فرستادم، گل نمی‌کردند شاید بازی من هم به چشم نمی‌آمد. راستش بعد از بازی مثل همه بازیکنان ناراحت بودم. هدف همه ما برد بود و به چیز دیگری فکر نمی‌کردیم، ولی مقابل تراکتور شکست خوردیم و تا حدود زیادی شانس قهرمانی را از دست دادیم.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۲

حیدری درباره جلسه با مظلومی‌می‌گوید: بعد از بازی تراکتور، ایشان با من حرف زد و تشکر کرد که بازی خوبی انجام دادم. همان‌جا به آقای مظلومی‌گفتم، اگر کاری در زمین می‌کنم، وظیفه‌ام است. استقلال باشگاه بزرگی است و باعث افتخارم است که بتوانم برای این باشگاه بازی کنم. امیدوارم فصل آینده موفق‌تر باشیم.

خسرو که یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد، در این باره می‌گوید: هدفم ماندن در استقلال است. دوست دارم تا پایان قراردادم در این باشگاه بمانم. استقلال و هوادارانش را خیلی دوست دارم. سال‌ها پیراهن این باشگاه بزرگ را پوشیده ام و برایم افتخار است که در این تیم بمانم و بازی کنم.

حیدری درباره بازی صبا و همین‌طور شانس کم استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر می‌گوید: در صورتی می‌توانیم قهرمان شویم که استقلال خوزستان و پرسپولیس هر دو هفته آخر شکست بخورند و ما با دو گل، صبا را شکست بدهیم. شاید از نظر خیلی‌ها هیچ شانسی نداشته باشیم، ولی فوتبال قابل پیش بینی نیست. مگر کسی فکر می‌کرد سال گذشته آن اتفاقات بیفتد و سرانجام سپاهان قهرمان لیگ برتر شود؟ هیچکس.

ستاره این روزهای استقلال حرف‌های خود را این‌طور ادامه می‌دهد: بدون توجه به نتایج دیگر بازی‌ها، مقابل صبا تمام تلاشمان را می‌کنیم. قرار شده کسی درباره نتایج این بازی‌ها به ما چیزی نگوید. تمرکزمان روی بازی خودمان است و به زمین می‌رویم تا برنده باشیم. حالا هر اتفاقی هم افتاد مهم نیست، فقط می‌خواهیم برنده باشیم. خسرو با حمایت از مهدی رحمتی می‌گوید: فکر می‌کنم این چند روز به مهدی خیلی ظلم شد. کل تیم از اتفاقاتی که برای مهدی افتاده، ناراحت است. منتقدان فراموش نکنند که مهدی امسال چه عملکردی برای تیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها