معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی با اشاره به ارائه طرحی به مجلس شورای اسلامی بیان کرد که درصورت تصویب، 250 سریال «الف» طی پنج سال در تلویزیون ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۵۱۷

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی‌مقدم، معاون امور مجلس و استان‌های رسانه ملی و عبدالکریم خیامی، رئیس مرکز سیمای استان‌ها روز دوشنبه با حضور در محل تصویربرداری سریال «روزهای بی‌قراری» در جریان مراحل ساخت این اثر قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام موسوی مقدم در این دیدار ضمن تاکید بر این نکته که تمام بار فرهنگ و هنر را نمی‌توان بر دوش دولت گذاشت و بخش خصوصی باید در این زمینه فعال شود، گفت: هم‌اکنون طرحی وجود دارد که در صورت تصویب در مجلس شورای اسلامی، طی پنج سال 250 سریال «الف» و «الف ویژه» در تلویزیون ساخته خواهد شد و قرار است اعتبارات آن پیش‌بینی شود.

وی افزود: طبق این طرح و در صورت تصویب نهایی در مجلس شورای اسلامی، دولت موظف است از ابتدای برنامه ششم توسعه هزینه‌های تهیه و ساخت 50 سریال فاخر و «الف ویژه» را علاوه بر اعتبارات معمول به سازمان صدا و سیما اختصاص دهد که در صورت تصویب چنین طرحی بسیاری از مشکلات بیکاری و معیشتی هنرمندان و بازیگران برطرف می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها