کیفرخواست پرونده قتل ستایش فردا صادر و برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال می‌شود. همچنین تحقیقات جنایی، ادعای متهم به قتل درباره ارتکاب جنایت در حالت مستی را رد کرد.
کد خبر: ۹۰۳۲۱۰

ابوالقاسم مرادطلب، دادستان عمومی و انقلاب ورامین دیروز در گفت‌وگو با جام‌جم درباره آخرین وضعیت پرونده قتل ستایش در دادسرا گفت: گزارش اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی دوشنبه به شعبه بازپرسی ارسال شد و دیگر پرونده در مراحل پایانی تحقیقات در دادسرا قرار دارد و چهارشنبه قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری یک ارسال می‌شود.

وی افزود: در کیفرخواست به اتهام قتل و جنایت بر میت اشاره و اتهام تجاوز به عنف در دادگاه کیفری بررسی می‌شود. همچنین اولیای دم برای متهم درخواست مجازات کرده‌اند.

دادستان ورامین درخصوص ادعای متهم درباره مستی در زمان قتل گفت: تحقیقات جنایی این موضوع را رد کرده و هیچ دلیل و شواهدی که نشان دهد او در آن روز مشروبات الکلی مصرف کرده، به دست نیامده است.

مرادطلب به گزارش پزشکی قانونی درباره وجود الکل در خون مقتول اشاره و اظهار کرد: متهم پس از قتل، روی جسد دختربچه الکل صنعتی می‌ریزد که الکل از راه زخم‌های روی بدن مقتول وارد خون او شده بود. بحث این‌که متهم به ستایش الکل خورانده است، صحت ندارد.

وی در پایان از مسدود شدن تمام حساب‌های کاربری متهم در فضای مجازی با دستور قضایی خبر داد.

وکیل مدافع ستایش هم دیروز اعلام کرد؛ موکلم در یک‌سری ارتباطات غیرشرعی تجربیاتی داشته و در واقع به‌رغم سن پایینش، می‌شود گفت که ذهن موکل نسبت به این موضوعات خالی نبوده است، البته او بشدت پشیمان است .نوجوان ایرانی 21 فروردین امسال پس از قتل ستایش شش ساله بر روی جسد او اسید ریخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها