با حکم معاون سیما، دکتر حسن ملکی به سمت مدیریت شبکه چهار سیما منصوب شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۳
انتصاب مدیر جدید شبکه چهار سیما

به گزارش جام جم سیما ، در پی استعفای دکتر غلامی از مدیریت شبکه چهار، دکتر علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما، دکتر حسن ملکی را به مدیریت این شبکه برگزید.

به گزارش روابط عمومی سیما، در پی استعفای دکتر غلامی از مدیریت شبکه چهار، دکتر علی اصغر پورمحمدی، معاون سیما، دکتر حسن ملکی را به مدیریت این شبکه برگزید.

دکتر پورمحمدی در حکم خود با اشاره به اهداف تاسیس شبکه چهار، کمک به گسترش گفتمان علمی در سطوح عمومی و تخصصی را از مهمترین وظایف آن دانست و از مدیریت این شبکه خواست گفتمان فرهنگی هنری مبتنی بر مولفه های فرهنگ غنی اسلامی ایرانی، در تمامی برنامه های شبکه جانمایی شود.

معرفی شخصیت های علمی و آثار برجسته کشور، توجه به امر پژوهش و کمک به اعتلای سطح انگیزش و نشاط علمی از دیگر نکاتی بود که معاون سیما در حکم خود بر آن تاکید داشت.

دکتر پورمحمدی در خاتمه با قدردانی از تلاش های مدیریت پیشین شبکه چهار از همکاران خود در این شبکه خواست تا با انعکاس مستمر و مطلوب فعالیت های مختلف محافل علمی در زمینه کرسی های نقد و نوآوری به منظور ایجاد نشاط علمی در جامعه اهتمام ورزند.

گفتنی است دکتر حسن ملکی از سال 73 تاکنون در سازمان به عنوان مفسر و تحلیلگر گروه تحقیق و تفسیر، مسئول کمیته اقتصادی تفاسیر خبری، تهیه کننده و نویسنده برنامه های سیاسی و اقتصادی در رسانه ملی حضوری فعال داشته است.

وی علاوه بر تدریس در دانشگاه ها در سمت هایی مانند مدیریت گروه سیاسی شبکه جام جم ، مشاور معاون سرمایه انسانی سازمان، دبیری ستاد انتخابات معاونت سیما، مسئولیت نظام بررسی پیشنهادات سازمان فعایت داشته است.

دکتر ملکی پیش از این نیز به عنوان نویسنده برگزیده تفاسیر خبری انتخاب شده و به عنوان کارشناس و صاحب نظر در 1300 برنامه تلویزیونی و 2400 برنامه رادیویی حضور داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها