رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: جراحان پلاستیک داوطلبانه در بیمارستان‌های خصوصی یا دولتی افرادی را که دچار اسیدپاشی می‌شوند، به صورت رایگان درمان می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۲۲۸۰

ابوالحسن امامی افزود: اکثر قربانیان اسیدپاشی، دختران هستند. جراحان پلاستیک، داوطلبانه قصد دارند این بیماران را رایگان درمان کنند.

وی با اشاره به این که هم‌اکنون 300 فوق‌تخصص جراح پلاستیک، زیبایی و ترمیمی در کشور وجود دارند، عنوان کرد: بسیاری از جراحان عمومی، گوش و حلق و بینی، فک و صورت، چشم‌پزشک و عمومی و حتی تکنیسین‌ها، متاسفانه اقدامات زیبایی را در کشور انجام می‌دهند.

امامی تاکید کرد:‌ اکنون تعرفه جراحی بینی به طور متوسط حداکثر هشت میلیون تومان است. البته در صورت وجود مشکلات دیگر در فرد ممکن است مبالغ بیشتری دریافت شود.

وی نسبت به انجام جراحی‌های زیبایی توسط افراد غیرمتخصص هشدار داد و گفت:‌ افراد برای این که با فوق‌تخصص‌ جراح پلاستیک و زیبایی آشنا شوند، می‌توانند به سایت انجمن آنها مراجعه کنند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی یادآور شد: بخشی از هزینه‌های جراحی‌های زیبایی مربوط به تصادفات را سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت می‌کنند، ولی هزینه‌های جراحی محض زیبایی ارتباطی به بیمه نداشته و گاهی تا دو برابر تعرفه در کلینیک و بیمارستان از بیمار هزینه دریافت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها