آمار فروش گیشه سینما نشان می‌دهد «من سالوادور نیستم» 5‌/‌13 میلیارد تومان فروخته، «50 کیلو آلبالو» هشت میلیارد و 770 میلیون تومان فروش داشته و فیلم سینمایی «ابد و یک روز» نیز به فروش پنج میلیارد و 540 میلیون تومان دست یافته است.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۸

به گزارش فارس، با تصمیم شورای صنفی نمایش، دو فیلم «خنده‌های آتوسا» و «اژدها وارد می شود» به ترکیب اکران اضافه شد. در این میان هنوز هم فیلم‌های کمدی مورد توجه مخاطبان قرار دارند و با فروش قابل توجهی روبه‌رو هستند. اما در میان فیلم‌های اجتماعی رقابت بسیار نزدیکی میان «بادیگارد» و «ابد و یک روز» وجود دارد. مختاری، مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «50 کیلو آلبالو» گفت: فیلم هم اینک در 26 سالن سینما در تهران درحال اکران است و در تهران با فروش پنج میلیاردو 570 میلیون تومان و شهرستان به فروش سه میلیارد و 200 میلیون تومان رسید و در کل فروش فیلم هشت میلیارد و 770 میلیون تومان است.

حبیب اسماعیلی، مدیر عامل دفتر رسانه فیلمسازان مولود هم درباره فروش «من سالوادور نیستم» توضیح داد: فیلم در تهران و شهرستان با اقبال مواجه است و هم اینک در تهران و شهرستان به فروش 13 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

او ادامه داد: فیلم «کفش‌هایم کو» نیز در تهران به فروش 550 میلیون تومان رسیده است که با اکران شهرستان، فیلم با اقبال بهتری مواجه می شود.

امیرقطبی، مدیر فروش دفتر فیلمیران درباره فروش فیلم‌های این دفتر توضیح داد: فیلم سینمایی «بادیگارد» پس از 44 روز نمایش به فروش سه میلیارد و 680 میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و 980 میلیون تومان در شهرستان دست یافته و در کل فروش فیلم پنج میلیارد و 580 میلیون تومان است.

او درباره فروش «ابد و یک روز» توضیح داد: فیلم در تهران به فروش چهار میلیارد و 40 میلیون تومان و در شهرستان به فروش یک میلیارد و 500 میلیون تومان رسید. این فیلم هم اینک به فروش پنج میلیارد و 540 میلیون تومان دست یافته است.

صباغ‌زاده، مدیر دفتر پخش فیلم نیمروز نیز درباره فروش «اژدها وارد می‌شود» گفت: در دو شب گذشته فیلم در سالن آزادی به فروش فوق‌العاده دست یافت و روز چهارشنبه به فروش تقریبی 28 میلیون و500 هزار تومان و پنجشنبه‌شب گذشته به فروش تقریبی 40 میلیون تومان رسید. ‌

سعید خانی، مدیر دفتر پخش نسیم صبا هم درباره فروش «خشم و هیاهو» گفت: فیلم در تهران به فروش 950 میلیون تومان و در شهرستان با اکران چهار هفته‌ای به فروش 160 میلیون تومان رسید و در کل به فروش یک میلیارد و 110 میلیون تومان رسیده است. وی درباره فروش «خنده‌های آتوسا» هم گفت: در کل فروش فیلم در تهران به 32 میلیون تومان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها