مردی پس از شلیک دو گلوله به سر همسرش به زندگی خود پایان داد و تراژدی مرگباری را مقابل بیمارستان عرفان اجرا کرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 دوشنبه صدای شلیک گلوله در محوطه مقابل بیمارستان عرفان تهران سکوت خیابان شهید ریاضی بخشایش در منطقه سعادت‌آباد تهران را شکست. صدای شلیک گلوله از داخل خودروی سمندی که مقابل بیمارستان پارک بود به گوش می‌رسید و نگهبانان بیمارستان سریع خود را به آنجا رساندند. آنها زن و مرد جوانی را داخل خودرو دیدند که با شلیک گلوله زخمی شده و کلتی نیز در دست مرد جوان است. زن و مرد جوان به بیمارستان عرفان منتقل شدند .

ماموران با وقوع این تیراندازی ماجرا را به سعید احمد‌بیگی، بازپرس کشیک قتل دادسرای تهران گزارش دادند.

تیراندازی مرگبار شوهر

بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان در محل حاضر شدند. آنها مشاهده کردند خودروی سمند مقابل بیمارستان متوقف شده است. زن و مرد زخمی نیز با انتقال به بیمارستان، تحت درمان قرار گرفته‌اند. بازپرس جنایی به تحقیقات اولیه از شاهدان حادثه پرداخت که مشخص شد زن 33 ساله از پرسنل اتاق عمل بیمارستان عرفان است. او با پایان ساعت کاری، جلوی بیمارستان سوار خودروی سمند خود شده و قصد ترک محل کارش را داشته که همسرش سوار خودرو شده و سلاحی را به سمت همسرش گرفت. زن راننده با داد و فریاد قصد فرار داشت که شوهرش دو گلوله به سر او و گلوله‌ای نیز به سر خود شلیک کرد. در ادامه تحقیقات مشخص شد، این زوج که با هم دخترعمو و پسرعمو هستند، فرزندی خردسال دارند و از مدتی قبل با هم اختلاف‌هایی داشته‌اند .

در این مرحله تلاش پزشکان برای نجات زوج زخمی ادامه داشت تا این‌که ضارب که شوهر زن جوان بود، صبح دیروز براثر شدت جراحات تسلیم مرگ شد. اما همسرش همچنان در کما بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است .

اختلاف خانوادگی، انگیزه تیراندازی

محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در این باره گفت: این زن و شوهر با هم از قبل درگیری و اختلاف داشتند که همین موضوع باعث شد تا شوهر به همسرش شلیک و سپس خودکشی کند. تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد .

یکی از همکاران زن مصدوم نیز در این باره گفت: فاطمه از چندی قبل با همسرش اختلاف داشت و همیشه با یکدیگر درگیر بودند. آنها یک فرزند خردسال داشتند که بیشتر مواقع در خانه مادربزرگش بود. هنوز باور ندارم این اتفاق برایش رخ داده و امیدوارم به خاطر فرزندش هم که شده، زنده بماند.

مرگ مغزی زن جوان

دکتر ابوالفضل ادهمی، مدیر بیمارستان عرفان در این باره به جام‌جم گفت: این تیراندازی که منجر به زخمی شدن یک زن جوان و و خودکشی شوهر او شده، شامگاه دوشنبه و در خارج از محیط بیمارستان رخ داد. با توجه به این‌که هردو مصدوم در نزدیکی بیمارستان دچار حادثه شده بودند و حال آنها وخیم بود، بعد از اقدامات درمانی اولیه به داخل بیمارستان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: نمی‌دانیم انگیزه ضارب چه بوده است. زن مصدوم که با شلیک گلوله زخمی شده، در کما و در بخش مراقبت‌های وِیژه بیمارستان بستری است. پزشکان عصر دیروز اعلام کردند زن جوان دچار مرگ مغزی شده و با کمک دستگاه زنده است.

تحقیقات برای شناسایی انگیزه این مرد از شلیک به همسرش توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

خودکشی بعد از قتل زن مورد علاقه

مرد جوان وقتی متوجه شد زن مورد علاقه‌اش قصد دارد او را ترک و با مرد دیگری ازدواج کند، دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او ابتدا زن جوان را با ضربه‌های چاقو در خانه‌اش از پای درآورد و بعد از طبقه پنجم ساختمان خودش را به پایین پرت کرد و به زندگی‌اش پایان داد.

اواخر هفته گذشته ماموران آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران با تماس مردی در جریان جنایتی هولناک قرار گرفتند. کارآگاهان جنایی زمانی که به محل حادثه رسیدند، مشاهده کردند مردی در خیابان ایستاده و گریه‌کنان می‌گوید برادرش از طبقه پنجم سقوط کرده است. ماموران پس از بررسی‌های مقدماتی وارد آپارتمان طبقه پنجم شده و با جسد زن جوانی که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران در این باره به جام‌جم گفت: در تحقیقات اولیه درباره پرونده این جنایت مشخص شد عامل جنایت ابتدا زن جوان را کشته و سپس خودکشی کرده است. با شناسایی خانواده قربانیان حادثه و تحقیقات از آنها مشخص شد مرد جوان بیش از یک سال بود که با همسرش اختلاف داشته و سرانجام از او جدا شده است. بعد از آن با مقتول آشنا شده و در جریان این آشنایی قصد ازدواج باهم را داشتند که پس از مدتی زن جوان از این تصمیم منصرف شده است .

وی اضافه کرد: مرد جوان هم زمانی که متوجه پایان یافتن این رابطه توسط زن مورد علاقه‌اش شده، او را به خانه خود دعوت کرده و وی را با چاقو کشت و به زندگی خود نیز پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها