آبی‌های منچستر در بازی امشب به شگفتی بزرگ می‌اندیشند

لشکر کهکشانی‌ها در انگلیس

ورزشگاه اختصاصی منچسترسیتی که از زمان حضور خلدون مبارک، بازرگان اماراتی و سرمایه‌گذاری کلان این تاجر، نام اتحاد را روی خود دیده، امشب میزبان دیداری بسیار حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. منچسترسیتی در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا از سد پاری سن ژرمن گذشت؛ تیمی که مانند سیتی توسط یک مالک عرب پولدار اداره می‌شود، اما به هرچه می‌خواهد نمی‌رسد. شاید شکل خاص باشگاه‌داری عربی اجازه نمی‌دهد این دو تیم روزهای پرافتخاری را در قاره سبز تجربه کنند.
کد خبر: ۸۹۹۰۰۷

از زمان سرمایه‌گذاری این دو تاجر عرب، تمام آرزوهای هواداران منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به قهرمانی در لیگ داخلی منتهی شده و هواداران این دو تیم عادت کرده‌اند دور آرزوهای اروپایی خود خط بکشند. سیتی در آخرین بازی خود در لیگ برتر جزیره، عصر شنبه در خانه، استوک سیتی را با چهار گل مغلوب کرد تا برای بازی امشب روحیه‌ای مضاعف داشته باشد، اما چه کسی است که نداند رئال مادرید قابل قیاس با استوک نیست.

سیتی قبل از بازی با استوک هم چلسی را با سه گل شکست داده بود، اما با همه این احوال، مانوئل پیگرینی شیلیایی می‌داند که همه این تیم‌ها تفاوتی آشکار با حریف امشب تیم او دارند، با این حال او می‌خواهد در آخرین فصل حضورش روی نیمکت این تیم انگلیسی، کاری برای آبی‌های منچستر کند. منچسترسیتی که برای سهمیه لیگ قهرمانان در فصل آینده می‌جنگد، تمام امیدهای خود را برای قهرمانی این فصل لیگ برتر از دست داده و حالا دل به روزنه‌ای دارد تا از بازی امشب و چهارشنبه هفته آینده مقابل تیم پرستاره رئال مادرید، راهی به فینال میلان بیابد. در نقطه مقابل، تیمی قرار دارد که زیدان افسانه‌ای را روی نیمکت تیم خود دارد؛ رئال مادرید.

رئال که بعد از ال کلاسیکوی فروردین پرواز خود را آغاز کرده، حالا اختلاف 12 امتیازی با بارسلونا در جدول لالیگا را به عدد یک رسانده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم صعود کرده است. این تیم در آخرین بازی خود در لالیگا بازی 2 بر صفر باخته مقابل رایووایکانو را به پیروزی باارزش 3 بر 2 تبدیل کرد تا همچنان امیدهایش برای قهرمانی در لالیگا باقی بماند.

رئال با لشکری از ستاره‌ها و ترکیبی متحد که کریستیانو رونالدو بر پیشانی آن می‌درخشد، به چیزی غیر از برد فکر نمی‌کند. موفقیت هر دو تیم در آخرین بازی لیگ‌های داخلی کشورشان، همه را امیدوار کرده که بازی زیبایی را شاهد باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها