شنیده می‌شود یکی از بازیکنان معروف فوتبال ایران اخیرا به اردوی یکی از تیم‌ها رفته است، اما از آنجا که این بازیکن با سرمربی همان تیم مشکل داشته، جلوی در هتل ایستاده و از بازیکنان آن تیم درخواست کرده تا در خیابان آنها را ببیند! او پس از دیدن این بازیکنان رو به آنها گفته است: «دوست نداشتم مربی‌تان را ببینم!»
کد خبر: ۸۹۸۹۹۹

شنیده می‌شود یکی از مربیان معروف لیگ برتر که با یکی از بازیکنان سابقش مشکل دارد، این روزها از بازیکنی که جایگزین او کرده، تعریف می‌کند تا حرص این بازیکن قدیمی را دربیاورد! آن بازیکن هم در واکنش به یکی از دوستانش گفته است: «برایم اصلا اهمیتی ندارد.»

شنیده می‌شود امید ابراهیمی، هافبک دفاعی استقلال در آستانه عقد قرارداد با یک تیم قطری است. مدیر برنامه‌های این بازیکن مذاکراتی و حتی توافقاتی با این باشگاه داشته و حتی ممکن است این قرارداد پیش از پایان فصل به امضا برسد.

شنیده می‌شود حنیف عمران‌زاده، مدافع مورد غضب پرویز مظلومی که گفته می‌شود با رحمتی مشکل دارد، به صورت تلفنی با این بازیکن حرف زده و مشکلات موجود بین خودشان را حل کرده است. این بازیکن به احتمال فراوان در دو بازی آخر فصل در کنار استقلال خواهد بود، چراکه افشارزاده، مدیرعامل باشگاه هم به او قول داده با مظلومی صحبت و مشکلش را حل کند.

شنیده می‌شود بازیکنان پرسپولیس پیش از بازی استقلال اهواز در رختکن تیم با هم قول و قرار گذاشتند که اگر گل زدند، به سبکی که این روزها جنجال‌ساز شده، شادی نکنند. یکی از بازیکنان معروف در رختکن این تیم با خنده گفت: «داشتیم گرم می‌کردیم، سنگ زدند. آن‌ طوری شادی کنیم که زنده از ورزشگاه بیرون نمی‌رویم!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها