فناوری آینده

باهوش‌ترین اکشن کمرا

با دوربین اکشن کمرا جدید Revl دیگر لازم نیست بعد از ثبت تصاویر، زمانی را صرف ویرایش فیلم‌ها کنید، چراکه این دوربین به‌عنوان یک دوربین ورزشی هوشمند علاوه بر قابلیت‌هایی که دیگر دوربین‌های همنوعش دارد، می‌تواند به‌صورت هوشمند تکان‌ها، چرخش‌ها و حرکت‌های غیرمعمول و اضافی را شناسایی کرده و از ثبت آنها جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۵

در پشت لنز این دوربین یک موتور محرک چرخشی یا همان آرمیچر قرار دارد که مانند یک ثابت‌کننده (Stabilizer) عمل کرده و زمانی که دوربین دور خود می‌چرخد، لنز را با چرخشی در جهت عکس ثابت نگه داشته و قاب تصویری بدون نیاز به ویرایش را در اختیارتان قرار می‌دهد. این به شما کمک می‌کند در ناپایدارترین شرایط تصاویری فوق‌العاده و ثابت را ثبت کنید.

شارژ فوق سریع

به لطف پاوربانک‌ها می‌توان گفت مشکل کمبود شارژ گوشی‌ها تا حدود زیادی حل شده است، اما استفاده از چنین محصولاتی محدودیت‌هایی دارد که با وجود قابل حمل بودنشان کار را برای کاربر سخت می‌کند. برای همین THINO می‌تواند یک راه‌حل ساده برای کسانی باشد که هنوز با پاوربانک‌های معمول کنار نیامده‌اند. این وسیله کوچک هزار میلی‌آمپر ساعتی با استفاده از فناوری USB C سرعت دریافت و انتقال شارژ را به سه برابر رسانده و بدون نیاز به هیچ کابل اضافه‌ای می‌تواند گوشی‌های مختلف را شارژ کند. این دستگاه فقط یک ورودی دارد که با توجه به IC مخصوصی که در آن جای داده شده می‌تواند تشخیص دهد که در حال حاضر زمان دریافت و انتقال شارژ است. THINO می‌تواند پنج ساعت شارژ گوشی را در ۱۵ دقیقه تامین کند. همچنین خود این دستگاه نیز در زمانی کمتر از ۱۵ دقیقه به شارژ کامل می‌رسد.

و اینک دوچرخه هوشمند

این روزها دیگر هر وسیله‌ای شانس این را دارد که یک پسوند هوشمند را با خود یدک بکشد. پس نباید از روی کار آمدن دوچرخه‌های هوشمند تعجب کرد، اما گجت عجیبی که سراغش رفته‌ایم این قابلیت را دارد که هر دوچرخه‌ای را حتی معمولی‌ترین مدل‌های موجود را به یک دوچرخه هوشمند تبدیل کند. goLock VENTURE یک مجموعه کامل از حسگرهای مختلف است که روی چرخ عقبی دوچرخه نصب شده و اطلاعات کاربردی زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این دستگاه که علاوه بر هشدارهای صوتی، تمام اطلاعات ثبت شده را به تلفن همراه هم انتقال می‌دهد می‌تواند میزان سرعت، عمر لاستیک‌ها، دست‌انداز جاده، لغزندگی مسیر و سرعت بیش از حد کاربر را در اختیارش قرار دهد. اطلاعات دیگری مانند مسیر پیموده شده، موقعیت جغرافیایی و پیش‌بینی پنچر شدن لاستیک‌ها از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است. صدای هشدار صوتی‌ای که دستگاه از خود ایجاد می‌کند ۹۰ دسی‌بل بوده که براحتی به گوشی انسان می‌رسد.

درست به هدف

ورزش تیراندازی از آن ورزش‌هایی نیست که بشود هر روز و هر ساعت سراغ آن رفت، زیرا برای انجام چنین ورزشی حتما باید به باشگاه تیراندازی بروید. مگر این‌که بشود راه‌حلی پیدا کرد که دنیای واقعی را به شکلی به دنیای مجازی راه داد. iTarget یک سیبل تیراندازی دیجیتال است که با کمک کلت دستی لیزری‌اش دقیقا یک تیراندازی واقعی را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. شاید پیش خود فکر کنید این وسیله بیشتر شبیه بازی‌های رایانه‌ای قدیمی است که باید با تفنگ‌های پلاستیکی مرغابی‌ها را شکار می‌کردید، اما واقعیت این است که آی‌تارگت تمام قوانین فیزیکی حاکم بر تیراندازی واقعی را شبیه‌سازی کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا مهارت تیراندازی خود را افزایش دهید. همچنین آی‌تارگت رکوردهای ثبت شده شما را به گوشی همراهتان انتقال می‌دهد تا با دوستان و رقبای خود به اشتراک بگذارید و از راه دور یک چالش دو یا چند نفره را تجربه کنید. این وسیله سرگرمی دیجیتال قیمتی ۹۹ دلاری دارد و از این هفته وارد بازار جهانی می‌شود.

ساز نوک انگشتی

برای تجربه لذت نواختن یک موسیقی دوست‌داشتنی حتما لازم نیست سراغ یکی از سازهای کلاسیک و رایج بروید. شاید این حرف خیلی تعجب برانگیز باشد، اما اگر با Dualo آشنا شوید خواهید فهمید نواختن یک موسیقی دیجیتال براحتی کار کردن با یک گوشی هوشمند است. Dualo یک صفحه لمسی با خانه‌های شش ضلعی طوسی رنگ است که با روشن شدن خانه‌هایش به کاربر نشان می‌دهد برای نواختن یک موسیقی به فشار دادن دکمه‌ها نیاز است. این دستگاه با دو خروجی صدا به شما این امکان را می‌دهد تا با هر پخش‌کننده صدایی که در اختیار دارید موسیقی خود را پخش کنید. همچنین برای یادگیری نحوه نواختن قطعات مختلف موسیقی می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را به دستگاه بدهید.

لذت پرواز

دِرون‌ها یا همان ربات‌های پرنده به ابزاری کاربردی برای تصویربرداری‌های هوایی تبدیل شده‌اند. این کوآدکوپترهای چهار پره، تجربه‌ای را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند که پیش از این به نوعی آرزو محسوب می‌شد. با این وجود این‌که دنیا را دقیقا از همان قابی ببینید که این پرنده مکانیکی آن را تجربه می‌کند چیز دیگری است که فقط از Dominator V3 برمی‌آید. Dominator V3 یک کوآدکوپتر مجهز به دوربین است که با کمک یک عینک واقعیت مجازی و یک جویستیک کنترل‌کننده، کاربر را در حالتی قرار می‌دهد که فضایی سه بعدی و کاملا واقعی جلوی چشمان او نمایان می‌شود. با استفاده از این عینک یک دید ۱۳۶ درجه مانند چشم انسان دارید که با چرخاندن سرتان دوربین نیز حرکتی کاملا آزاد دارد. ریموت کنترل از راه دور این دستگاه به شما اجازه یک مانور هوایی تمام معنا را می‌دهد و می‌توانید براحتی در هر جهتی که خواستید ربات پرنده را جابه‌جا کنید.

ربات دزدگیر

تا به حال پیش آمده ناگهان از خواب بیدار شوید و با نگرانی از این‌که درهای خانه را قفل نکرده‌اید تختخواب خود را ترک کنید؟ یا این‌که صدایی مشکوک شما را از خواب بیدار کند و این ترس در شما به وجود بیاید که شخص غریبه‌ای در خانه وجود دارد؟ شاید اولین فکری که به ذهن شما می‌رسد وصل کردن یک دزدگیر سراسری برای خانه است که قطعا هزینه بالایی دارد، اما ربات Riley می‌تواند شما را از هر اتفاق کوچکی در خانه خبردار کند بدون این‌که با صدای آژیرش خواب شما را نابود کند. Riley یک ربات کوچک و بامزه است که با موتور بی‌صدایش طول خانه را در زمانی که برایش تعریف کرده‌اید طی می‌کند و هر اتفاق یا حرکتی را به اطلاعتان می‌رساند. دستبندهای ساده‌ای که به دست اعضای خانه وصل می‌شود با نور ملایل و لرزش خفیفی این هشدارها را به اطلاع می‌رساند. Riley چند حسگر مادون قرمز دارد که با چرخ ۱۲۰ درجه سر ربات کل محدوده را پوشش داده و با یک دوربین پنج مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها