مجیدی: استقلالی رویایی می‌سازم

ترجیح می‌دهم در یک بازی 40 گل بخورم اما چهار بازی را پشت هم نبازم!
کد خبر: ۸۹۷۳۹۸

پس‌لرزه‌های دربی 82 با اظهارات جنجالی فرهاد مجیدی کاپیتان سابق استقلال ادامه یافت؛ او هم برای پرسپولیسی‌ها کری خواند و هم ضارب فرزاد مجیدی را متهم کرد به اجیر بودن از طرف یکی از پیشکسوتان استقلال!

فرهاد مجیدی یا در رسانه‌ها آفتابی نمی‌شود یا وقتی می‌آید حسابی گرد و خاک به پا می‌کند. او چهار روز پس از دربی و شکست سنگین تیم محبوبش برابر پرسپولیس در واکنش به کری هواداران تیم رقیب به ورزش سه گفت: هر عاقلی می‌داند که چهار برد پی در پی در دربی قابل مقایسه با نتیجه 4بر 2 در یک بازی نیست. نماد چهار استقلال به این زودی پاک نخواهد شد. خودم ترجیح می‌دهم در یک بازی 40 گل بخورم، اما چهار بازی را پشت هم نبازم! ضمن این‌که استقلال دو ستاره آسیایی دارد که تمام این اعداد در برابر این دو ستاره هیچ است و هیچ تیمی تا صد سال آینده هم نمی‌تواند دو ستاره آسیایی کسب کند!

او در واکنش به کتک خوردن برادرش فرزاد توسط یکی از لیدرهای استقلال، باز هم انگشت اتهام را به سمت یکی از قدیمی‌های استقلال نشانه رفت و ادامه داد: افرادی که این روزها بیرون گود نشسته‌اند، با وجود داشتن سرگرمی، باز هم به دنبال بر هم زدن آرامش استقلال هستند. آقایانی که این افراد را اجیر می‌کنند تا فرزاد و امثال او را مورد اهانت قرار دهند، بدانند دوران این کارها تمام شده و دیگر کسی با کارت به کا رت کردن و اجیر کردن و چاقوکشی نمی‌تواند به استقلال برگردد! چرا وقتی سال گذشته یکی از بهترین تیم‌های استقلال در دهه اخیر، در دو بازی رفت و برگشت به ضعیف‌ترین پرسپولیس تاریخ باخت، از نصب بنر و چاقوکشی خبری نبود؟! آن موقع قداره‌کش‌ها و لمپن‌ها کجا بودند؟

وعده ساخت استقلال رویایی

فرهاد مجیدی با بیان این‌که او از برادرش خواسته از سرپرستی استقلال کنار برود، درباره شرایط حضورش در دوره‌های مختلف مربیگری گفت: کلاس‌های پیشرفته مربیگری را تا پایان امسال تمام می‌کنم. استقلال خانه من است و هر وقت که احساس کنم به من نیاز دارند و می‌توانم برای تیم محبوبم مفید باشم، با کمال میل و بدون درنظرگرفتن آبرویم، با قدرت می‌آیم و یک استقلال رویایی را در کنار هواداران دوست‌داشتنی خواهیم ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها