مرد میانسال در نبود اعضای خانواده با ضربه چاقو به خود، به زندگی‌اش پایان داد.
کد خبر: ۸۹۷۰۴۸

ساعت 15 یکشنبه ماموران کلانتری 150 تهرانسر در تماس مردمی در جریان مرگ مشکوک مرد 40 ساله‌ای در منطقه تهرانسر قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل حادثه که مجتمع آپارتمانی بود، با جسد مرد میانسال در آشپزخانه مواجه شدند. در ادامه موضوع به بازپرس ایلخانی کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد و وی در محل حادثه حضور یافت. بازپرس جنایی ابتدا به تحقیق از دختر ده ساله این مرد پرداخت که او گفت: از مدرسه به خانه آمدم و پدرم را صدا زدم اما پاسخی نشنیدم. به سمت آشپزخانه رفتم که دیدم پدرم روی صندلی آشپزخانه افتاده و کف آنجا پر از خون است. جیغ زدم و با صدای فریادهایم همسایه‌ها به خانه‌مان آمدند. آنها با دیدن پدرم به اورژانس زنگ زدند که معلوم شد او مرده است .

ماموران با مشاهده یک چاقوی خون‌آلود روی میز آشپزخانه و چاقوی خونین دیگر در دست راست متوفی، متوجه شدند ران پای چپ و راست وی بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو دچار خونریزی شدید شده است. بررسی تیم کارشناسان بررسی صحنه جرم در خانه مرد فوت شده نشان می‌داد که سمت راست بدن متوفی پیش از مرگ بی‌حس شده و احتمال می‌رود او بر اثر سکته، مرده باشد.

تحقیقات از خانواده وی نشان می‌داد که او از ناراحتی روحی ناشی از افسردگی رنج می‌برده است .

کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی پیکر مرد میانسال، احتمال دادند وی خودکشی کرده باشد. تحقیقات با دستورقضایی ادامه دارد. / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها