
شرکت کادیلاک برای تبلیغات خودروی جدید خود و اثبات اینکه تحت هیچ شرایطی آب درون این خودرو نفوذ نمیکند، آن را درون یک اکواریوم بزرگ نهاده و از مردم می خواهد به مدت یک ماه این خودرو را تحت نظر بگیرند.
گفتنی است این شرکت آمریکایی که یکی از زیر مجموعه های جنرال موتورز است اعلام کرده اگر آب به داخل خودرو نفوذ کرد از خرید این خودرو منصرف شوند.
کادیلاک در سال 2010 با فروش بیش از 150 هزار خودرو در امریکا رکورد تازه ای در خصوص فروش خودروهای لوکس ثبت کرد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
دکتر حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و دیپلمات ارشد کشورمان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد