در حالی که مهدی تاج، مصطفی آجرلو، عزیزالله محمدی و شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل در دوره آینده ثبت‌نا‌م کرده بودند از این میان، مهدی تاج، مصطفی آجرلو و عزیزالله محمدی سه نامزدی هستند که صلاحیتشان توسط کمیته‌های نظارتی انتخابات فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات تائید شده است، اما شهاب‌الدین عزیزی خادم به دلیل نداشتن سوابق مدیریتی کافی، مجوز حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را نگرفته و بر این اساس صلاحیتش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال احراز نشده است.
کد خبر: ۸۹۶۶۹۴

طبق اعلام قرار است انتخابات ریاست فدراسیون فو‌تبا‌ل 11 اردیبهشت برگزار شود تا فدراسیون فو‌تبا‌ل رئیس، اعضای هیات رئیسه و سایر ارکان جدید خود را بشناسند.البته به گفته برخی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، امکان دارد در نشست آینده هیات رئیسه، زمان جدیدی برای انتخابات حداکثر تا 25 اردیبهشت تعیین شود.

بایرامی فصل را از دست داد

فولاد خوزستان در حالی در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نفت تهران به پیروزی یک بر صفر رسید که در این بازی مهرداد بایرامی از ناحیه زانو مصدوم شد و به جای او حسین ابراهیمی به زمین آمد. بعد از این دیدار، مهاجم فولاد به بیمارستان رفت و از پای خود ام.آر.آی گرفت.

علی اکبر مرادی، پزشک تیم فولاد در این باره گفت: پای چپ این بازیکن از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی درجه دو شده و او به مدت سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود. به احتمال زیاد او تا پایان فصل نمی‌تواند برای تیمش بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها