مستندهای تاریخی آمریکا را در گوگل ببینید

جام جم آنلاین: از این پس کاربران گوگل می توانند با استفاده از اینترنت پر سرعت و از طریق سایت جستجوگر گوگل مستندهای تاریخی و قدیمی آمریکا را دانلود کرده و تماشا کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۹

گوگل با همکاری سازمان اسناد و مدارک ملی آمریکا، امکان مشاهده فیلمهای مستند تاریخی آمریکا را در سراسر جهان از طریق اینترنت، فراهم آورده است.
به گزارش سایت همکاران سیستم ، این فیلمها از طریق وبسایت این سازمان و همچنین از طریق وبسایت video.google.com/nara.html شرکت گوگل به صورت رایگان قابل مشاهده خواهند بود.
سرگئی برین بنیانگذار شرکت گوگل میگوید: ارایه این فیلمهای تاریخی با ارزش به صورت آنلاین در سراسر جهان برای اولین بار بسیار هیجانآور خواهد بود.
همه جهانیان، از بنگلادش تا آمریکا میتوانند فیلمهای مستند شگفتانگیزی همچون جنگ جهانی دوم یا داستان آپولو 11- اولین فرود در کره ماه  را از طریق اینترنت مشاهده کنند.
سازمان اسناد و بایگانی ملی آمریکا در سال 1934 به منظور حفظ و نگهداری رکورد و سوابق ملی این کشور تاسیس شده است.
Allen Weinstein رییس این سازمان میگوید: سازمان اسناد ملی آمریکا با همکاری شرکت گوگل به اهداف خود برای توسعه و انتشار سراسری این فیلمها به آسانی دست خواهد یافت.
عموم مردم برای اولین بار قادر به مشاهده این مجموعه نادر و فیلمهای غیر معمول از طریق اینترنت خواهند بود.
این مجموعه شامل بیش از 114هزار فیلم است که به صورت تدریجی از طریق اینترنت ارایه خواهد شد. دانلود کردن و پخش این فیلمها به دلیل عمومی بودن شامل قانون کپیرایت نخواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها