رئیس قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی :

تلاش غربی ها برای نفوذ فرهنگی بر همه روشن است

آملی لاریجانی: اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره ایران نامربوط است

رئیس قوه قضاییه به اظهارات اخیر وزیر امورخارجه آمریکا درباره ایران و برخی کشورهای منطقه اشاره کرد و با نامربوط خواندن این سخنان گفت: وزیر امورخارجه آمریکا در سخنانی بسیار نامربوط ادعا کرده است که ایران در منطقه جنگ‌افروزی می‌کند و در مقابل، عربستان جزو کشورهای پیشتاز صلح در منطقه است!
کد خبر: ۸۹۴۸۱۷

آیت‌الله آملی‌لاریجانی در جلسه دیروز مسئولان عالی قضایی، وارونه ساختن حقایق از سوی آمریکا را موجب تعجب دانست و با تاکید بر این‌که گویی الفاظ معانی خود را از دست داده‌اند گفت: کشوری که با استفاده از بمب‌ها و سلاح‌های آمریکایی، هزاران انسان بی‌گناه را در یمن به شهادت رسانده و این همه جنایت مرتکب شده است، چگونه پیشتاز صلح است؟ وی به نقش آمریکا و برخی کشورهای منطقه در ایجاد داعش اشاره کرد و افزود: در جریان تحریم‌های ایران برای این‌که کشور ما به درآمد نفتی دست پیدا نکند، بسیاری از کشورها را از معامله با ایران منع کردید، حال چگونه است که نمی‌توانید مسیر ارتزاق یک گروه تروریستی بسیار خطرناک را بگیرید.

او با تاکید بر ضرورت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: همه قوا باید به دولت در انجام وظایف مهم خود در قبال تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کنند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها