پدربزرگ را قربانی نقشه سرقت کرد و حالا در یک قدمی چوبه دار قرار دارد. می‌گوید ناخواسته مرتکب قتل شده است اما اولیای دم برای او قصاص خواسته‌اند.
کد خبر: ۸۹۴۵۹۲

تحقیقات برای کشف راز این جنایت از اسفند سال 92 و به دنبال قتل پیرمرد تنهایی در شهر جهرم در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل قتل متوجه شدند پیرمرد پس از درگیری با قاتل خفه شده است. عامل جنایت با انگیزه سرقت وارد خانه پیرمرد تنها شده و او را با پارچه‌ای خفه کرده بود.

بررسی صحنه قتل نشان داد، هیچ آثاری از ورود به زور روی در وجود ندارد به همین خاطر ماموران احتمال دادند، قاتل با مقتول آشنایی داشته و بدون هیچ مقاومتی وارد خانه شده است.

این در حالی بود که پیرمرد قبل از قتل چند بار در گفت‌وگو با همسایه‌ها از رفتار نوه‌اش شکایت کرده بود. پیرمرد مدعی بود که نوه‌اش از خانه او سرقت می‌کند.

همین سرنخ کافی بود تا پسر جوان دستگیر شود. او در بازجویی‌ها منکر قتل شد اما در ادامه مشخص شد، او شب جنایت در حوالی خانه پدربزرگش دیده شده بود. متهم که هیچ راهی برای انکار نداشت به قتل اعتراف کرد. او در جلسه محاکمه‌اش گفت: شب حادثه برای سرقت به خانه پدربزرگم رفتم. او با دیدن من شوکه شد و قبل از این‌که اعتراضی کند او را کتک زدم. پیرمرد از من خواست کاری با او نداشته باشم. نمی‌دانم چرا او را خفه کردم. من قصد کشتن پدربزرگم را نداشتم. بعد از قتل از آنجا سرقت کردم و گریختم.

قضات دادگاه پس از دفاعیات متهم او را با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم کردند. در ادامه با اعتراض مرد جوان پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد که قضات دیوان عالی کشور هم حکم را تائید کردند. قاتل اگر نتواند رضایت اولیای دم را کسب کند، به زودی قصاص می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها