پسر جوان که با انگیزه سرقت طلاهای مادربزرگش او را هنگام خواندن نماز به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۵۰۵

به گزارش جام‌جم، در این جنایت که 26 شهریور سال گذشته در یکی از محله‌های جنوبی تهران رخ داد، زنی 70ساله با ضربه‌های چاقو به قتل رسید. با گزارش این جنایت به بازپرس ایلخانی و دستور قضایی وی، تحقیقات پلیس آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد، پیرزن در حال خواندن نماز با ضربه چاقو به قتل رسیده است. قاتل پس از این جنایت طلاهای مقتول را سرقت کرده بود. شوهر این زن پس از بازگشت با خانه با جسد او رو‌به‌رو شده بود.

در حالی که پلیس در جست‌و‌جوی عامل یا عاملان این جنایت بود، مردی طلافروش با پلیس تماس گرفت و اطلاع داد پسری جوان قصد فروش طلاهایی را بدون فاکتور دارد و تصور می‌کند طلاها سرقتی است. ماموران با حضور در طلافروشی و دستگیری پسر 20 ساله متوجه شدند او نوه مقتول است . پسر جوان در بازجویی‌ها اعتراف کرد با همدستی دختر مورد علاقه‌اش و پسردایی‌او مرتکب جنایت شده و انگیزه‌اش سرقت طلاهای مادربزرگش بوده است. در ادامه دختر جوان به پلیس آگاهی احضار شد و در تحقیقات گفت: در این جنایت نقشی نداشته است.

پسر جوان دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد کسی با او همدست نبوده بلکه به تنهایی به این قتل با انگیزه سرقت دست زده است .

عامل قتل مادربزرگ پس از بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شد. پس از آخرین دفاعیات متهم، ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر کرد و پرونده بزودی برای محاکمه به دادگاه کیفری ارسال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها