معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تازه ترین اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی توضیحاتی را ارائه داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۶۶
آخرین وضعیت سلامتی شجریان از زبان معاون وزیر ارشاد

به گزارش جام جم نوا، علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی که این روزها برای درمان خود در خارج از کشور به سر می برد، گفت: بنده از چندی پیش در جریان بیماری استاد قرار داشتم و به طور مستمر پیگیر احوال ایشان بودم و تا آنجا که آگاهی دارم وضعیت عمومی‌شان خوب است و خوشبختانه به طور کامل مشغول تکمیل مراحل درمانی خود هستند.

وی ادامه داد: قبل از سفر استاد ملاقاتی داشتیم که خوشبختانه حال مساعدی داشتند و امیدواریم که در سال ۹۵ بعد از پایان مراحل درمانی فعالیت های هنری را از سر بگیرند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: محمدرضا شجریان از جمله بزرگان و نام آوران عرصه موسیقی است که برای اعتلای موسیقی کشورمان تلاش های زیادی را انجام داده است و امیدوارم با بهبود حال جسمانی، شاهد فعالیت های دوباره‌شان در عرصه موسیقی باشیم.

محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی همزمان با فرا رسیدن سال نو با انتشار پیام تصویری با چهره ای متفاوت از خود از طی مراحل تکمیلی درمان خبر داده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها