اعضای باند زورگیران خشن که با تهدید چاقو تلفن همراه نوجوانان را سرقت می‌کردند، پس از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۸۸۷۸۸۹

به گزارش جام‌جم، ششم دی امسال مردی با حضور در کلانتری 126 تهرانپارس با طرح شکایتی عنوان کرد، پسر 13 ساله‌ام توسط سه سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125 مشکی در بوستانی مورد زورگیری قرار گرفته است . در ادامه، پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. پسر نوجوان درباره سرقت گوشی تلفن همراهش به کارآگاهان گفت: من و دو نفر از دوستانم در بوستانی نشسته بودیم که سه پسر 20 ساله که سرنشینان موتورسیکلت بودند، راه ما را سد کردند. آنها سپس ما را کتک زده و بعد از سرقت گوشی تلفن همراهمان گریختند.درحالی که تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری آغاز شده بود، افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. تحقیقات نشان داد، اعضای این باند با شناسایی نوجوانان در محل‌های خلوت از آنها سرقت می‌کنند.

جست‌وجو برای دستگیری آنها ادامه داشت تا این که هجدهم بهمن ماموران پایگاه چهارم پلیس آگاهی هنگام گشتزنی در محدوده تهرانپارس به دو سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندای مشکی مشکوک شده و آن را متوقف کردند. در بازرسی از این دو نفر چند قبضه چاقو کشف شد. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به زورگیری از نوجوانان و سرقت گوشی آنها اعتراف کردند. با اعتراف زورگیران جوان به ده‌ها فقره سرقت، دیگر همدست آنها نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: با اعتراف متهمان، آنها روانه بازداشتگاه پلیس شدند. افرادی که در دام این سارقان زورگیر گرفتار شده‌اند، می‌توانند با حضور در پلیس آگاهی از سارقان شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها