مصائب عجیب تیراندازان المپیکی

تیراندازی ایران با کسب پنج سهمیه المپیک بهترین نتیجه تاریخ تیراندازی را کسب کرد، اما شرایط تیراندازان المپیکی طوری است که نه تنها جو المپیکی حاکم بر اردو نیست بلکه حتی تغذیه ورزشکاران نیز شرایط معقولی ندارد. تیراندازی ایران در شرایط بحرانی قرار دارد و در شرایطی که بانوان تیرانداز می‌توانند تاریخ‌ساز باشند و اولین مدال المپیک بانوان ایران را کسب کنند، اما دغدغه‌های دیگری جز تیر زدن دارند.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۹

به گزارش ایسنا، کمبود فشنگ، لغو سفرها، نداشتن روانشناس، عدم حضور بدنساز و وضعیت نامناسب خوابگاه‌ها فقط برخی از مشکلات تیراندازان است. در شرایطی که رقیبان ورزشکاران المپیکی ایران دکتر تغذیه دارند، تیراندازان المپیکی ما کنسرو لوبیا و تن ماهی برای وعده شام مصرف کرده‌اند و حتی پوره سیب‌زمینی که وعده غذایی محسوب نمی‌شود در یک وعده، غذای تیراندازان بوده است.

تیراندازان المپیکی حاضر در اردو، همیشه از غذای تهیه شده برای کارکنان فدراسیون مصرف می‌کنند و کیفیت غذای فدراسیون نیز پایین است. مشکلات به مصرف تن ماهی و کنسرو محدود نیست، بلکه تیراندازان حتی در آب خوردن نیز با مشکل روبه‌رو هستند. اردونشینان برای آب خوردن مجبورند روزانه فقط یک بطری آب از رستوران فدراسیون تهیه کنند و حتی در آب آشامیدنی نیز دچار محدودیت هستند زیرا آب‌های فدراسیون تیراندازی قابل آشامیدن نیست.

روز گذشته وزیر ورزش با تیراندازان المپیکی دیدار کرد و قول داد مشکلات آنها را حل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها