با نرم‌افزارهای جدید به استقبال بهار برویم

پیشنهادهای عیدانه

کم‌کم به سال نو نزدیک می‌شویم و برخی کاربران از حالا تصمیم می‌گیرند رایانه خود را بهاری کنند. بهاری کردن رایانه علاوه بر تمیز کردن قسمت‌های فیزیکی آن می‌تواند شامل بخش‌های نرم‌افزاری و سیستم‌عامل نیز باشد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۸

سال نو می‌تواند نصب نرم‌افزارهای جدید با کارایی بهینه را به همراه داشته باشد و در مواردی نیز به‌روزرسانی نرم‌افزارهای قبلی می‌تواند حال و هوای بهار را در رایانه شما تداعی کند. چنانچه شما نیز چنین تصمیمی دارید و در جست‌و‌جوی بهترین گزینه‌ها برای انجام این کار هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب این شماره را تا انتها بخوانید، زیرا قصد داریم شما را با بهترین ابزارهای کاربردی برای بهاری کردن رایانه که ممکن است برخی از آنها کاملا جدید و ناشناخته باشند، آشنا کنیم.

مدیریت ایمیل‌ها

ایمیل‌ها جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی دیجیتال کاربران به‌شمار می‌روند و مدیریت آنها به ساده‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نرم‌افزار قدرتمند و رایگان Mailbird با داشتن ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با سهولت و در امنیت کامل ایمیل‌ها را مدیریت کرده و دراین میان با دیگر سرویس‌ها همچون پیام‌رسان واتس‌اپ، سرویس‌های ذخیره‌ساز ابری (دراپ‌باکس، گوگل درایو و...)، سرویس‌های مدیریت وظایف (moo.do)، تقویم گوگل و... نیز ارتباطی یکپارچه و هماهنگ را تجربه کنید.

برقراری ارتباط با مخاطبان واتس‌اپ، کشیدن و رها کردن فایل‌ها از ایمیل به دیگر سرویس‌ها و بسیاری از موارد دیگر از جمله ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این ابزار به‌شمار می‌رود.

www.getmailbird.com

تامین امنیت

شاید باورتان نشود، اما نرم‌افزار Qihoo 360 از مجموعه محصولات یک شرکت چینی است که بیش از 540 میلیون کاربر و 80 درصد بازار نرم‌افزارهای امنیتی چین را به خود اختصاص می‌دهد. این نرم‌افزار به‌صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته و به پنج موتور امنیتی برای برقراری امنیت در رایانه کاربران تجهیز شده است. موتور اسکن ابری 360، موتور تعمیرات سیستمی 360، موتور یادگیرنده هوشمند QVMII و موتور امنیتی دو مورد از بهترین ابزارهای امنیتی جهان یعنی BitDefender و Avira از جمله هسته‌های مرکزی این نرم‌افزار هستند که از اطلاعات شما در برابر انواع بدافزارها و فایل‌های مخرب، وبسایت‌های آلوده و سارقان دنیای مجازی حفاظت می‌کنند.

www.360totalsecurity.com

نقل و انتقال هوشمندانه

تلفن همراه یا تبلت اندرویدی، رایانه‌های رومیزی و لپ‌تاپ‌ها، آیفون و آیپد از جمله تجهیزاتی هستند که هر کاربری ممکن است آنها را در منزل یا محل کار خود داشته باشد و مطمئنا گاهی نیازمند انتقال اطلاعات میان این دستگاه‌ها می‌شود.

نرم‌افزار SHAREit در این شرایط یکی از بهترین گزینه‌ها به‌شمار می‌رود، زیرا به شما کمک می‌کند با ساده‌ترین روش، عملیات انتقال اطلاعات میان دستگاه‌های مختلف را بدون توجه به سیستم‌عامل و مدل دستگاه به اجرا درآورید. تنها کاری که برای استفاده از این ابزار روی دستگاه‌های مختلف باید انجام دهید، دانلود و نصب نرم‌افزار مربوط روی دستگاه مورد نظر است.

www.shareit.lenovo.com

ویرایش ویدئوها

نرم‌افزار قدرتمند Lightworks از‌جمله ابزارهایی است که طی 25سال گذشته برای ویرایش بسیاری از فیلم‌های مطرح تاریخ سینما مورد استفاده قرار گرفته است. این نرم‌افزار با داشتن نسخه کاملا رایگان و قابلیت اجرا در سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک‌او‌اس‌ایکس این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا براحتی فیلم‌ها و ویدئو‌های ثبت شده توسط دوربین‌های دیجیتال، تلفن همراه یا تبلت هوشمندتان را به ویدئوهای قابل انتشار در یوتیوب و Vimeo تبدیل کرده و با سرعتی بی‌نظیر عملیات ویرایش را با بیش از صدها افکت پیش‌ساخته اجرا کنید.

قابل ذکر است نسخه تجاری این نرم‌افزار امکاناتی بیشتر به همراه قابلیت ذخیره فایل نهایی در انواع فرمت‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

www.lwks.com

مدیریت شارژ باتری لپ‌تاپ

در دانشگاه یا محل کار خود مشغول انجام یک کار با لپ‌تاپ شخصیتان هستید و نگرانی شما از اتمام شارژ باتری لپ‌تاپ لحظه به لحظه بیشتر می‌شود. برای پیشگیری از توقف ناگهانی فعالیت‌ها مدام چشم خود را به ساعت ویندوز دوخته و میزان شارژ باقی‌مانده را بررسی می‌کنید. آیا این شرایط برای شما نیز رخ داده است؟ آیا می‌دانید بررسی میزان شارژ به این روش مدتی از وقت ارزشمند شما را به خود اختصاص می‌دهد و زمان را تلف می‌کند؟

نرم‌افزار BattCursor ابزاری برای مدیریت شارژ باتری و افزایش طول عمر باتری لپ‌تاپ شماست، اما یک قابلیت منحصر به‌فرد را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک این ابزار میزان شارژ باتری کنار نشانگر ماوس به‌نمایش درآمده و شما می‌توانید بی‌نیاز از بررسی هر بخش دیگر، همواره از میزان شارژ باقیمانده مطلع شوید. قابل ذکر است قابلیت پنهان‌سازی میزان شارژ هنگام اتصال لپ‌تاپ به منبع برق یا نمایش در شرایط مشخص شده نیز وجود دارد.

www.battcursor.net

نرم‌افزارهای همیشه همراه

حافظه‌های فلش در جیب بسیاری از کاربران یافت می‌شود، اما کمتر کاربری برای انجام کارهای مختلف، برنامه‌های موردنظرش را با خود به همراه دارد. دوست دارید هنگام استفاده از هر رایانه‌ از نرم‌افزار موردنظر خودتان استفاده کنید؟

پلتفرم PortableApps به شما اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از 300 ابزار رایگان در گروه‌های مختلف را روی حافظه فلش ذخیره کرده و هنگام اتصال این حافظه به رایانه‌های مختلف، بدون نیاز به نصب هریک از برنامه‌ها آنها را اجرا و استفاده کنید. پس از دانلود این پلتفرم ‌باید هنگام نصب آن، حافظه فلش را به‌عنوان محل نصب انتخاب کرده و در ادامه پس از اجرای نسخه‌ نصب شده، نرم‌افزارهای موردنظر برای قرارگیری در مجموعه را از فهرست به‌نمایش درآمده دانلود کنید.

www.portableapps.com

رایت دیسک‌های نوری

نرم‌افزارهای متعددی برای رایت دیسک‌های نوری در سیستم‌عامل ویندوز وجود دارد، اما فقط برخی از این نرم‌افزارها از حجم کمی برخوردار بوده و امکانات متنوعی را به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. نرم‌افزار CDBurnerXP یکی از همین نرم‌افزارها به‌شمار می‌رود که با حجم کمتر از شش مگابایت، قابلیت رایت انواع دیسک نوری (سی‌دی و دی‌وی‌دی) را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار در همه نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز قابل اجراست و رایت انواع دیسک نوری شامل دیتا، موزیک و ویدئو را پشتیبانی می‌کند.

www.cdburnerxp.se

امیر عصاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها