عوامل موثر بر ارزش و قدرت اسپانسرینگ باشگاه‌های ورزشی چیست؟

پول خوب برای باشگاه‌ و‌تیم خوب

پرسپولیس مشکل مالی دارد

سخنگوی باشگاه پرسپولیس معتقد است با وجود جذب اسپانسر، مشکلات مالی این باشگاه همچنان پابرجاست و بحران باشگاه که از ابتدای فصل درگیر آن شده، تمام نشده است.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۷

حسین عبدی دیروز در نشست خبری بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جلسه امروز بیشتر درباره مشکلات مالی و مشکلات عدیده‌ای بود که با آن دست به گریبانیم، ما دنبال راهکارهایی هستیم تا خود را از مسائل مالی و حقوقی خلاص کنیم.

او درباره این‌که مشکلات مالی این باشگاه با وجود اسپانسر حل شده است، افزود: ما واقعا در خیلی از مسائل از جمله مسائل حقوقی در فشار هستیم. مسائل مالی هم همین‌طور. این ذهنیت شکل گرفته که چون پرسپولیس اسپانسر دارد از لحاظ مالی بی‌نیاز است که واقعا این‌طور نیست. ما مشکلات زیادی از گذشته داریم، این تصور نباید باشد که همه چیز حل شده است.

عبدی درباره انتقادها برای رایگان شدن مسابقات پرسپولیس تصریح کرد: این موضوع به معنای این نیست که پول بلیت‌ها را ندهیم. با تعامل سازمان لیگ هزینه بلیت‌ها را پرداخت کردیم. اگر استادیوم‌ها خالی باشد، فوتبال دیگر هیجان ندارد. برای همین با صلاحدید باشگاه این کار را کردیم. همه بدانند اگر پرسپولیس زمانی ورزشگاه اختصاصی خودش را داشته باشد و هوادار مطمئن باشد پول بلیتش به باشگاه کمک می‌کند، آن موقع صد هزار نفر برای تماشای مسابقات می‌آیند!

وی در پاسخ به پرسشی درباره تمدید قرارداد برانکو گفت: هنوز بحثی در هیات مدیره در این باره نشده است. هنوز دستوری هم نبوده که بخواهیم حرف بزنیم.

عبدی درباره این‌که آیا قول قهرمانی پرسپولیس را می‌دهد، افزود: همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند. ابتدای فصل زمانی که تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت، خیلی‌ها که ادعای پرسپولیسی بودن داشتند از بیرون باشگاه ضربات سهمگینی به ما زدند اما الان ببینید ما کجای جدول هستیم. ما توانستیم از بحران بگذریم ولی هنوز بحران تمام نشده است.

وی یادآور شد: فصل تا هفته آخر ادامه دارد. قهرمانی‌ها و پیروزی‌ها در فوتبال حرفه‌ای به صدم ثانیه بستگی دارد. نمی‌توانم قول قهرمانی بدهم اما این قول را می‌دهم که باشگاه پرسپولیس تا آخرین لحظه برای مردم تلاش می‌کند و امیدواریم قدر این حمایت مردم را بدانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها