پیش قرارداد 48 میلیونی مورینیو با شیاطین سرخ

آقای خاص به آرزویش نزدیک شد، منابع خبری بریتانیا می‌گویند مورینیو با منچستریونایتد با قراردادی به ارزش 48 میلیون پوند به توافق رسیده است و این یعنی باید شاهد حکمرانی او در قلمرو اولدترافورد باشیم!
کد خبر: ۸۸۳۰۹۶
پیش قرارداد 48 میلیونی مورینیو با شیاطین سرخ

به گزارش جام جم ورزشی ، خوزه مورینیوی پرتغالی مردی که در سال 2002 با پورتوی پرتغال قهرمان جام یوفا شد و یک سال بعد با قهرمانی پورتو در لیگ قهرمانان و شکست دادن بزرگانی چون بارسلونا، در دنیای فوتبال سری بین سرها درآورد که طی این سال‌ها با باشگاه‌های بزرگی چون چلسی انگلیس، اینترمیلان ایتالیا و رئال‌مادرید اسپانیا به افتخارات درخور توجهی دست یافته است. او هرچند امسال نتوانست در چلسی کارنامه قبولی بگیرد و از این تیم کنار گذاشته شد، اما در کارنامه او آن‌قدر افتخار و عناوین ارزشمند وجود دارد که خانه‌نشینی‌اش خیلی طول نکشید. مورینیو که طی این سال‌ها همواره دوست داشت روزی سرمربی منچستریونایتد شود کم‌کم به آرزویش نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و باید منتظر افتخارات او در ورزشگاه اولدترافورد منچستر باشیم، جایی که شیاطین سرخ لقب تئاتر رویاها را برای آن برگزیده‌اند.

دیروز ایسنا به نقل از رسانه‌های انگلیسی دیلی‌استار و اکسپرس این‌گونه نوشت: مورینیو پیش قراردادش را با منچستریونایتد برای به عهده گرفتن هدایت این تیم به مدت سه سال و با هفته‌ای بیش از 308 هزار پوند قبول کرده است. این مربی پرتغالی با قراردادی 48 میلیون پوندی پس از شش هفته‌ مذاکره با سران منچستریونایتد با این تیم به توافق نهایی رسید و شنبه بعد از ملاقات با سران اینتر و سفری کوتاه به ایتالیا به انگلیس باز خواهد گشت تا هفته‌ آینده باشگاه منچستریونایتد به صورت رسمی حضور مورینیو را در این تیم تائید کند.

هرچند رسانه های اروپایی از توافق باشگاه منچستریونایتد با ژوزه مورینیو خبر دادند اما روزنامه سان در گفت و گویی که با این مربی پرتغالی داشت تاکید کرد هنوز توافقی بین باشگاه منچستریونایتد با او صورت نگرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها