مرد میانسال که با شلیک گلوله قتل پسرش را رقم زده بود، پنج ماه پس از جنایت بر اثر ایست قلبی جان باخت.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۱

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده 13 شهریور امسال در تماس زنی میانسال با پلیس و اعلام قتل پسرش در محله سیمون بولیوار تهران آغاز شد.

در این جنایت پدر 61 ساله با شلیک گلوله پسر 34 ساله‌اش را به قتل رسانده بود. مرد معلول که با شلیک یک گلوله به چشم پسرش، مرگ او را رقم زده بود، پس از دستگیری درباره جنایت گفت: پسرم مجتبی از 15سال قبل به کراک و شیشه اعتیاد پیدا کرد. من از سال 74 به‌خاطر بیماری ام‌اس ویلچرنشین شدم. اما حواسم به او بود. ده بار برای ترک او را به کمپ ترک اعتیاد بردیم، اما فایده نداشت..مجتبی ساعتی قبل از وقوع حادثه به مادرش زنگ زد و تهدید کرد الان می‌آیم و پدرم را می‌کشم. من هم مدتی پیش کلتی را در وسایلش دیدم و آن را در کمد مخفی کردم. سلاح را از کمد برداشتم و زیر بالش گذاشتم. ساعتی بعد او زنگ طبقه بالا را زد و مادرش در را باز کرد.

مرد قاتل اضافه کرد: به او اخطار دادم بالا نیاید اما او قصد داشت به سمتم بیاید. من هم از ترس یک تیر شلیک کردم که به چشم او اصابت کرد.

با اعترافات محمد به قتل پسرش، او با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد؛ اما با توجه به بیماری ام.اس و شرایط جسمانی‌اش و نیاز به درمان، با قرار وثیقه تا زمان تکمیل پرونده و برگزاری دادگاه آزاد شد.

با گذشت پنج ماه از ارتکاب قتل، در حالی که تحقیقات برای تکمیل پرونده ادامه داشت، روز گذشته محمد به علت ایست قلبی جانش را از دست داد و پرونده قتل پسر معتاد با مرگ قاتل برای همیشه بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها