وبسایت شبکه پرس تی‌وی ماه گذشته در فضای جهانی فیسبوک در اینترنت 87 میلیون بازدید داشت.
کد خبر: ۸۷۸۵۵۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وبسایت شبکه پرس تی‌وی در دی 94 با بیش از 87 میلیون بازدید، یکی از پربازدیدترین ماه‌های خود را پشت سر گذاشت.

بیشترین بازدید از این صفحه در بخش انگلیسی شبکه پرس تی‌وی بوده است، اما صفحات فارسی و ترکی این شبکه در این شبکه اجتماعی نیز نزدیک به پنج میلیون بازدید را ثبت کرد. شبکه پرس تی‌وی با ارائه برنامه‌های مستند و میزگردهای مختلف، موفق شده است مخاطبان زیادی را در جهان به خود جلب کند. از جمله مستندهای این شبکه، مستند «پل» بود که با اقبال خوب مخاطبان روبه‌رو شد. این مستند روایتگر بخشی از عملیات آزادسازی سد حمرین عراق به دست نیروهای مردمی و ارتش این کشور بود. از سوی دیگر، سایت بین‌المللی Documentary Storm که از جمله پربازدیدترین سایت‌های اینترنتی در جهان است، با قرار دادن دو مستند «قدرت پنهان تاج و تخت» و «اینجا بدون من» از آثار شبکه پرس تی‌وی، بر مخاطبان خود افزود. این مستندها با اقبال خوب مخاطبان این سایت اینترنتی مواجه شد.

بر اساس اطلاعات موجود، بیشترین شمار مخاطب را در خبرهای این وبسایت در ماه گذشته، اخبار مربوط به اعدام شیخ نمر در عربستان، درخواست پزشکان انگلیسی برای حذف نام اسرائیل از فهرست موسسه پزشکان بین‌الملل، گزارش‌هایی درباره رشوه اسرائیل به سناتور‌های آمریکایی برای برهم زدن توافق با ایران، دستگیری سربازان آمریکایی و عذرخواهی آمریکا از ایران به خاطر ورود بدون مجوز به آب‌های ایران شامل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها