قطعه «خاک» تازه‌ترین اثر مهدی یراحی اثری برای مردم اهواز بود.
کد خبر: ۸۷۵۳۲۴
مهدی یراحی به یاد ریه‌های گرفته اهواز خواند

به گزارش جام جم نوا، نمایشگاه بین‌المللی دوم بهمن ماه، میزبان مهدی یراحی و هوادارانش بود.

ابتدا یراحی پس از ورود اعضای گروهش با قطعه «آخرین اسیر» به روی صحنه آمد تا شور و هیجان هواداران خود را دو چندان کند. پس از اتمام قطعه رو به هواداران گفت: نمی‌دانم چرا زمانی که می‌خواهم با شما سلام و احوالپرسی صدایم می‌لرزد.

وی پس از کمی مکث با صدای بلند به هواداران خود سلام کرد و آرزوی شبی خوب برای آن‌ها کرد.
قطعه بعدی «بهونه» نام داشت که با همخوانی هواداران انرژی مضاعفی به یراحی برای اجرای این قطعه می‌دادند.

سپس «مثل مجسمه» برای اجرا انتخاب کرد و از احسان نی‌زن دعوت کرد تا در این اجرا وی را همراهی کند و سپس از مونا برزویی شاعر این اثر تشکر کرد.

در ادامه یراحی به دلیل تعلق خاطری که به زادگاهش و مردم خوب اهواز داشت، قطعه عربی به هواداران خود هدیه کرد و بلافاصله به یاد مردم اهواز و آرزوی داشتن هوای پاک برای آن‌ها قطعه «خاک» را به یاد زادگاهش اجرا کرد و از روزبه بمانی و هومن نامداری برای همراهی در ساخت این قطعه تشکر کرد.

یراحی میهمانان زیادی را برای اجرای خود دعوت کرده بود. پس از اجرای هر قطعه بلافاصله آن‌ها را معرفی و از آن‌ها تشکر می‌کرد از جمله این افراد مهران غفوریان، احسان علیخانی، شیث رضایی، افشین پیروانی، دانیال عبادی و محمد علی‍زاده بودند که در میان اجرای قطعات با معرفی هر یک از آنها شور و هیجان زیادی را به سالن القا می‌کرد.

در ادامه مهدی یراحی از میان قطعات خاطره‌انگیز آلبوم «امپراتور»، قطعات «بیدار»، «عطر تو»، «سازش»، «امپراتور» را اجرا کرد و بلافاصله گفت: بخش جدیدی را در کنسرت داریم که تا به حال اجرا نکردیم. سپس به مدت 15 دقیقه ریمیکسی از بهترین تک‌آهنگ‌های خود به نام‌های «به من نگاه کن»، «منو رها کن» و ... را اجرا کرد که در تمامی لحظات اجرا مخاطبان با هیجان سرشار وی را همراهی می‌کردند.

سپس بعد از اجرای قطعه «آشوب» گفت: حالا زمان آن رسیده که کمی از ماه عسل بخوانیم و با نظرسنجی میان اجرای قطعه «سازش» و «هرجای دنیایی» تصمیم به اجرای قطعه «سازش» گرفت و همچنین شاه بیتی از قطعه «هر جای دنیایی» را در پایان اجرا با هوادارانش زمزمه کرد.

مهدی یراحی به علت درخواست‌های بی‌شمار هوادارانش قطعات بسیاری را برای اجرا در نظر گرفته بود که همین ترافیک قطعات باعث شادمانی هواداران و همراهی‌شان با وی تا پایان اجرا شده بود و همچنین همراهی احسان نی‌زن با وی شب زیبایی برای هواداران ترسیم کرد.

در پایان یراحی با اجرای قطعه «خداحافظ» و فرود آوردن سر تعظیم مقابل هواداران کنسرت خود را به پایان برد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها