آقای حسنیان از شاهین‌شهر: شهر 170هزار نفری شاهین‌شهر مرکز سی‌تی اسکن و ام.آر.آی ندارد و تنها بیمارستان این شهر نیز فقط برای بیماران بستری حق استفاده از مرکز سی تی اسکن را مهیا کرده است. از مسئولان وزارت بهداشت می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.
کد خبر: ۸۷۵۱۱۵

یک شهروند: آیا این که بخواهند در سال 95 با فرهنگیان بازنشسته سال 93 تسویه حساب کنند کار درستی است؟

آقای شهرامی از ساری: یارانه من و خانواده‌ام را بیش از شش ماه است که قطع کرده‌‌اند و به اعتراض ثبت شده ما نیز تاکنون کسی جوابگو نبوده است. چرا؟

یک شهروند از کنگاور: از اداره پست شهرستان کنگاور به خاطر احترام به ارباب رجوع تشکر می‌کنیم.

آقای حیدری از تهران: از سال 79 در بانک مسکن حساب جوانان باز کرده و حال که به سقف پرداخت وام یعنی 40 میلیون تومانی رسیده نمی‌توانیم در تهران خانه‌ای بخریم. برای خرید خانه در اطراف تهران نیز بانک اجازه چنین کاری را نمی‌دهد. تکلیف ما چیست؟

جوابیه:

در پی درج پیامی در 26 دی ماه تحت عنوان «پیشنهاد جریمه سنگین برای نداشتن معاینه فنی» روابط عمومی ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: تعیین تعرفه مربوط به معاینه فنی و جرائم رانندگی در حوزه وظایف زیرمجموعه‌های شهرداری (ستادهای معاینه فنی خودرو) نیست و قیمت‌گذاری در این ارتباط توسط دولت انجام می‌‌شود. شایان ذکر است اکثر مراکز معاینه فنی در سطح کشور به‌وسیله سرمایه‌گذاری 100درصد بخش خصوصی ایجاد شده‌اند و شهرداری‌ها تنها وظیفه نظارت بر این مراکز را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها