دادستان عمومی و انقلاب شهر کرمان از دستگیری اعضای یک باند اشرار مسلح در جنوب استان کرمان که اقدام به فعالیت‌های ضدامنیتی و مجرمانه می‌کردند خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۵۰

به گزارش دادگستری کرمان، دادخدا سالاری در این باره افزود: گروگان‌گیری، اخاذی، تیراندازی غیرمجاز، خرید و فروش موادمخدر، حمل سلاح غیرمجاز، ایجاد رعب و وحشت میان شهروندان و به هم زدن نظم و امنیت عمومی و سرقت‌های متعدد مسلحانه از جمله فعالیت‌های مجرمانه این باند بود.

وی تصریح کرد: با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) محل اختفا و نگهداری چهار نفر که با انگیزه اخاذی توسط اعضای این باند به گروگان گرفته شده بودند در ارتفاعات صعب‌العبور فی‌مابین استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان مورد شناسایی قرار گرفت. در این درگیری مسلحانه که چندین ساعت به‌ طول انجامید یکی از اشرار مسلح به هلاکت رسیده و تعداد چهار نفر از گروگان‌ها که دو نفر اهل و ساکن استان خراسان شمالی شهرستان بجنورد و دو نفر دیگر نیز اهل شهرستان ریگان بودند و چندین ماه در گروگان و اسارت اشرار به‌سر می‌بردند از اسارت اشرار مسلح آزاد شدند. در پاکسازی منطقه تعداد یک قبضه اسلحه کلاش همراه مهمات، چهار دستگاه موتورسیکلت و امکانات تدارکاتی از باند کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها