«تولدبازی» در اردوی امیدها

در باشگاه ایرانیان دبی، کسی دوست ندارد درباره مصاحبه‌های پرحاشیه علی کفاشیان علیه سرمربی تیم امید حرف بزند.
کد خبر: ۸۶۹۸۹۸
«تولدبازی» در اردوی امیدها

به گزارش جام جم آنلاین ، اگر رئیس فدراسیون فوتبال، شرایط کنونی تیم امید را نادیده گرفته، در عوض بازیکنان این تیم بر مسئولیت بزرگی که به‌عهده دارند وقوف کامل داشته و با روحیه بالا برای شروع رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی المپیک در دوحه لحظه‌شماری می‌کنند. آخرین تصاویر از اردوی تیم امید حکایت از همین روحیه بالا دارد. یکشنبه شب اعضای تیم فوتبال امید با تهیه دو کیک جداگانه و با متن پیام تبریک تولد حیدریه و سال نوی میلادی را برای کن استید، مربی و بازیکن این تیم سورپرایز کردند تا به این بهانه لحظات خوشی را در کنار هم رقم بزنند.

در کنار این برنامه‌های تفریحی، تمرینات تیم هم طبق برنامه برگزار می‌شود. امیدها دیروز صبح و بعدازظهر در زمین چمن باشگاه ایرانیان دبی تمرین کردند و با نظر مربیان به انجام حرکات ترکیبی مختلف با توپ پرداختند. انجام حرکت‌های سرعتی هم بخش دیگری از برنامه تمرینی کادر فنی بود. دیروز روزبه چشمی که از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شده است نیز زیرنظر کادر پزشکی به انجام تمرینات اختصاصی هوازی پرداخت تا کم‌کم برای شرکت در تمرینات گروهی آماده شود.

البته قبل از آغاز تمرینات دیروز سرمربی تیم فوتبال امید با اعضای این تیم تشکیل جلسه داد. در این جلسه محمد خاکپور به اهمیت برگزاری آخرین اردوی آماده‌سازی تیم که در دبی برپا شده، اشاره کرد و خطاب به بازیکنان گفت: قطعا به لحاظ آمادگی فنی و بدنی در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارید و قطعا رمز موفقیت ما در مسابقات پیش‌رو، آرامش و تمرکز خواهد بود. خاکپور افزود: انتخاب ۲۳ نفر نهایی کار بسیار سختی بود و ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بهترین‌ها را در فهرست نهایی داشته باشیم و مطمئنم که بهترین‌ها را برای مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک گزینش کردیم.

خاکپور خطاب به شاگردانش گفت: قطعا هدف ما فراتر از صعود به المپیک خواهد بود و باید برای قهرمانی در آسیا بجنگیم. گرچه تمامی حریفان ما برای المپیکی شدن، تلاش کرده‌اند و آمادگی خوبی هم کسب کرده‌اند، اما نباید فراموش کنیم که نام بزرگ ایران برای هر حریفی نگرانی و ترس به دنبال دارد. ما یک مجموعه واحد هستیم که با همدلی برای موفقیت و رسیدن به هدفی که داریم تلاش خواهیم کرد تا مزد زحماتمان را بگیریم تا دل مردم ایران شاد شود.

تیم ملی امید که 12 دی ماه راهی امارات شد، قصد دارد قبل از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک 2016 در یک دیدار دوستانه به میدان برود. به همین خاطر مسئولان این تیم در حال رایزنی هستند تا یک حریف تدارکاتی پیدا کنند. اعضای تیم ملی امید 18 دی از امارات عازم قطر می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها