در ادامه تحقیق و پیگیری درخصوص باند موسوم به «شب پره» که با سوار کردن زنان مسافر ، آنها را در جنگل مورد آزار و اذیت قرار می دادند ، نیمه شب گذشته 3 عضو دیگر این باند با تعقیب و تیراندازی دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۶۳۴

به دنبال چند فقره شکایت درخصوص این که چند شرور پس از سوار کردن زنان و دختران تحت پوشش مسافر ، آنها را به یک بوستان جنگلی در حوالی بزرگراه آزادگان منتقل و پس از آزار و اذیت و سرقت ، رها می کردند ، موضوع آخرین شکایت پس از بررسی در کلانتری 150 تهرانسر به دلیل حساسیت از سوی رئیس این کلانتری با دقت پیگیری شد و 2 ساعت پس از مطرح شدن آخرین شکایت ، ماموران خودروی مورد استفاده شرورهای آدم ربا را کشف و ضبط و 2 نفر از آنها را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. این 2 متهم در تحقیقات اعتراف کردند با تشکیل باند موسوم به شب پره و پس از سرقت خودرو ، زنان و دختران جوان را سوار خودرو کرده و مورد آزار و اذیت قرار می دادند. با گزارش موضوع به دادستان تهران ، دستور ویژه ای در این ارتباط صادر شد و بازپرس حسین اصغرزاده تحقیقات گسترده خود را در این ارتباط آغاز کرد.

پیگیری ویژه

بازپرس ویژه پرونده روز گذشته به خبرنگار ما گفت : با توجه به اعترافات تکان دهنده 2 متهم دستگیر شده و دستور موکد دادستان مبنی بر برخورد شدید قضایی و پیگیری کامل ، بلافاصله هر 2 متهم به دادسرا منتقل شدند و مشخص شد یکی از افراد دستگیر شده به هویت حسین ، یک مجرم سابقه دار و تحت تعقیب است که 2 سال پیش نیز باند مشابهی تشکیل داده و پس از متلاشی شدن باند ، متواری و مخفی شده بود ، اصغرزاده افزود: پس از تحقیق از هر 2 متهم یک تیم ویژه در شعبه 5 پلیس آگاهی تشکیل شد و در مرحله بعدی 3 عضو دیگر این باند در تهران و شهرستان مراغه دستگیر شدند.

دستگیری 3 متهم

بازپرس جنایی افزود: متهمان به 17 فقره آدم ربایی و تهدید زنان مسافر اعتراف کردند. در ادامه معلوم شد 3 عضو دیگر این باند پس از دستگیری همدستان خود ، مخفی شده اند که بلافاصله دستور قضایی لازم صادر و نیمه شب گذشته ماموران با عزیمت به محل سکونت هر 3 متهم در جاده ساوه ، محل را به محاصره در آوردند و هنگامی که متهمان قصد فرار داشتند ، با شلیک های هوایی و هدف قرار گرفتن یکی از متهمان از ناحیه پا دستگیر شدند. اصغرزاده گفت : متاسفانه عملکرد مجرمانه متهمان به نحوی بوده است که 12 نفر از شاکیان به دلیل حفظ آبروی خود شکایت نکرده اند. وی افزود: درخواست من به عنوان بازپرس پرونده از شهروندان این است که بدون واهمه با مراجعه به شعبه دوم دادسرای جنایی و یا شعبه 5 پلیس آگاهی ، شکایت خود را مطرح کنند و مطمئن باشند ، هویت آنها به صورت کاملا محرمانه در پرونده باقی خواهد ماند و در صورت درخواست شاکیان حتی موضوع به خانواده آنها نیز گزارش نخواهد شد. اصغرزاده با تاکید بر چاپ تصاویر متهمان بدون پوشاندن چهره ، از مردم خواست چنانچه شکایتی از متهمان دارند ، موضوع را به دادسرا اعلام کنند تا هر چه سریع تر با این افراد مجرم که مخل امنیت روانی جامعه بودند ، برخورد شود.

گفتگو با سرکرده باند

حسین ، سرکرده باند که بیرحمانه با چاقو به زنان و دختران حمله ور می شد ، روز گذشته پاسخگوی پرسشهای خبرنگار ما بود.

چرا زنان و دختران را می ربودی؛
نمی دانم یکباره تصمیم گرفتم. 2 سال پیش هم باندی تشکیل داده بودی ! بله ، همدستانم دستگیر شدند و من فرار کردم. آنها هنوز هم در زندان هستند.

اعضای باند چند نفر هستند؛
8نفر.
کجا با هم آشنا شدید؛
آنها را می شناختم.
شغل؛
در پیک موتوری کار می کردم.
خودرو را از کجا آورده ای؛
به عنوان مسافر سوار شدیم و سپس آن را سرقت کردم.

چه مدتی است به زنان و دختران حمله می کردی؛
از 2 ماه پیش.

چند فقره اعتراف کردی؛
حدود 20 فقره.

وقتی زنها را می ربودی ، آنها چه درخواستی می کردند؛
التماس می کردند و می خواستند با آنها کاری نداشته باشیم.

سابقه دار هستی؛
2 سابقه دارم.

سوژه ها را چگونه شناسایی می کردی؛
من به اتفاق 2 نفر دیگر سوار خودرو می شدیم و پس از آن که یک زن مسافر را سوار می کردیم ، من در صندلی عقب خودرو با قراردادن چاقو به زیر گلویشان ، آنها را به بوستان جنگلی می بردیم.

نمی ترسیدی؛
از چه چیزی؛

از دستگیری؛
فکر نمی کردم دستگیر شوم.

اگر جای قاضی بودی ، چه مجازاتی برای خود و همدستانت صادر می کردی؛
(سکوت)

جواب نمی دهی؛
اعدام !
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها