یک عکس یک متن

2 سردار 2 برادر

عکسی کمتر دیده شده از سردار قاسم سلیمانی و شهید سردار احمد کاظمی. این عکس در زمان جنگ و دفاع مقدس گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۳

نقش‌های متفاوت 2 بازیگر

محسن کیایی و بهرام رادان دیروز عکس گریم فیلم جدیدشان را منتشر کردند اما نام فیلم را ننوشتند. محسن کیایی را مخاطبان تلویزیون بیشتر با سریال پرده‌نشین و نقش براتعلی؛ طلبه جوان می‌شناسند که نقش پدرش را مهران رجبی بازی می‌کرد.

رادان و کیایی در فیلم عصریخبندان بازی کرده‌اند.هر چند در هیچ نمایی از این فیلم مقابل هم قرار نگرفتند، الا در سکانس‌های آخر.

اینجا تهران است!

تهران آن‌قدر بزرگ و وسیع شده است که هر گوشه آن برای خودش یک ساز می‌زند. در حالی که دیروز غرب و شمال تهران پوشیده از برف بود در جنوب و شرق این کلانشهر برف آن‌قدر دوام نیاورد که زمین و خودرو‌‌ها را بپوشاند.

نقاشی‌های زیبای یک ناشنوا

مهسا خان‌احمدی، ناشنوایی که به واسطه نقاشی‌های کم‌نظیرش به شهرت رسیده، درباره خودش و هنرش به مهر می‌گوید: نامم مهسا، ناشنوا هستم و توان سخن گفتن هم ندارم، اما می‌بینم با چشم‌هایی که خدایم هدیه کرده. حس می‌کنم با تمام بندبند وجودم و آنگاه جان می‌دهم به تن بی‌جان بوم و رنگ را به عشق. نمی‌توانم صدای باران را بشنوم یا جوشش رود را اما خود، در درونم بارانم، رودم و چیزی در قلبم غلیان می‌کند از رنگ، از طرح و از عشق. سال‌هاست یاد گرفتم آنچه را در درونم جاری می‌شود به تصویر در بیاورم و این دنیای من است.

فراگیری اینترنت در هند

هند به‌زودی با پیشی گرفتن از آمریکا به دومین کشور بزرگ جهان از نظر شمار کاربران اینترنت تبدیل می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها