مستند «من ناصر حجازی هستم» به تازگی به اکران در آمده است. اما آیا این مستند ارزش دیدن دارد؟
کد خبر: ۸۶۲۴۳۵
مستندی برای دردسرسازی در  فوتبال ایران

به گزارش جام جم ورزشی ، مستند «من ناصر حجازی هستم» می کوشد تاکیدی بر اسطوره بودن مرحوم حجازی باشد. در لایه لایه این مستند می سعی بر این شده که چهره متمایز و خاص مرحوم حجازی برای تماشاگران به نمایش دربیاید. اما در مستندی که درباره یکی از مهم ترین چهره های تاریخ فوتبال ایران است هیچ نکته تازه و بدیعی مشاهده نمی کنید. در این مستند نه از فکری بکر خبری است نه از خلاقیت. این مستند سفارشی پر از صحنه ها و مطالب و حرف هایی تکراری است که بارها درباره آن شنیده ایم.

به نظر می رسد سیاه نمایی درباره امیر قلعه نویی یکی دیگر از اهداف این مستند باشد. در واقع کارگردان این مستند نه چندان خوش ساخت و خلاقانه باید بابت اینکه بخش های ضد قلعه نویی این مستند باعث مطرح شدن اثرش شده است خوشحال باشد.

شنیده می شود بخش های ضد قلعه نویی این اثر به اصطلاح مستند باعث شکایت قلعه نویی نزد رییس جمهور سابق شده است!

البته برای حرفه ای هایی که مستندهایی مانند مستند لیونل مسی، کریستیانو رونالدو ، الکس فرگوسن و ... را دیده اند دیدن مستند غیر حرفه ای و تقریبا آماتور «من ناصر حجازی هستم» ارزش دیدن ندارد.

چه خوب که از زندگی اسطوره های فوتبال ایران مستند و فیلم ساخته شود اما چقدر بد و زشت که این مستندها برای تسویه حساب های شخصی، مطرح شدن نام خود و بدون مطالعه و تحقیق ساخته شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها