به دلیل وحشیانه و غیر انسانی بودن برخی از صحنه های این فیلم حذف شده است.تروریست های تکفیری داعش ویدئوی جدیدی را منتشر کرد‌ه اند که در آن نیروهای مردمی انصار‎الله در یمن را به روش های مختلف اعدام می کنند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۲
فیلم قتل وحشیانه 25 عضو انصار‎الله به دست داعش + عکس

این ویدئو که روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت، کشته شدن 25 عضو انصار‎الله به دست تروریست های داعش را در جنوب غربی یمن نشان می دهد.

در بخشی از این ویدئو دستکم 9 مرد در یک بیابان با دست‌های بسته شده روی زانو نشسته‌اند، پیش از آن که سر آنها به دست اعضای داعش که صورت خود را با ماسک پوشانده‌اند از تن جدا شود.

در بخشی دیگر، شش یمنی روی یک صخره نشسته‌ و با آرپی جی هدف قرار گرفتند.

همچنین در این ویدئو یک گروه شش نفری نشان داده می شود که سوار بر قایق، روی آب شناورهستند که قایق منفجر می شود.

در بخش پایانی این ویدئو ، تصاویر چهار یمنی با لباس های نارنجی در حالی یک گلوله خمپاره به گردن هر یک بسته شده است ،نشان داده می شود. بدن آنها با انفجار خمپاره ها قطعه قطعه می شود.

عربستان برای سرکوب نیروهای مردمی انصارالله و بازگرداندن عبده ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت، از اواخر ماه مارس به شکل روزانه مناطق مختلف یمن هدف حمله هوایی خود قرار داده است.

با توجه به اوضاع بی ثبات یمن، تروریست‌های داعش نیز وارد این کشور شده اند.

نیروهای مردمی انصار الله به همراه ارتش یمن، با تروریست های داعش از یک سو و از سوی دیگر با ارتش عربستان و مزدورانش در حال جنگ هستند.

منبع: پرس تی وی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها