صدر جدول گلزنان لیگ در حالی در اختیار مهدی طارمی، مهاجم شش گله پرسپولیس است که او در اکثر بازی‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد و به خاطر همین به شدت تحت انتقاد قرار گرفته است؛ ضعفی که خود او پذیرفته و وعده جبران می‌دهد!
کد خبر: ۸۵۸۶۲۴

مهدی طارمی که یکی از آماده‌ترین بازیکنان لیگ پانزدهم محسوب می‌شود، با وجود خصوصیاتی چون قدرت سرزنی، سرعت، تکنیک، حمل توپ، جایگیری مناسب و قدرت تمام‌کنندگی‌اش چنگی به دل نمی‌زند و بارها موقعیت‌های زیادی را در بازی‌های مختلف از دست می‌دهد؛ هرچند طارمی در تیم ملی و بازی اخیر با گوام دو بار موفق به گلزنی شد، اما موقعیت‌های زیادی که او در دیدار اخیر پرسپولیس با استقلال اهواز از دست داد تا انتقادات زیادی متوجه او شود. در این رابطه البته فرشاد پیوس، مهاجم خوشنام سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس توصیه‌های کارشناسی به این بازیکن دارد. پیوس در جمع خبرنگاران گفت: «معتقدم طارمی یکی از بهترین‌های امروز فوتبال ماست. می‌دانم که انرژی بسیار بالایی دارد، اما نباید این انرژی را در زمین تیم خودش هدر دهد. خوب است طارمی زیاد بدود و زیاد توپ‌گیری کند، اما بهتر است این انرژی را در محوطه جریمه خرج کند و جز فرصت‌طلبی و دقت در ضربه زدن، در تحت فشار قرار دادن گلر و مدافعان حریف فعالیت کند.

من دوست دارم در این فصل یکی از بازیکنان پرسپولیس آقای گل شود و به نظرم مهدی طارمی می‌تواند این کار را انجام دهد.» مهدی طارمی دیروز در واکنش به انتقاداتی که متوجه‌اش شده، در سایت شخصی خود، تصریح کرد: «قبول دارم موقعیت‌های زیادی را در بازی با استقلال اهواز از دست دادم، اما هر جور زدم نشد. یکی را ابتدای نیمه دوم محکم زدم به تیر خورد، یکی را آمدم فنی‌تر بزنم به پای گلر خورد. سومی را گفتم چیپ بزنم آن هم از بالای دست گلر رفت و از کنار دیرک به اوت رفت، روز عجیبی بود.»

طارمی با اشاره به حمایت برانکو، همبازیانش، هواداران و پیشکسوتانی مانند فرشاد پیوس و ناصر محمدخانی افزود: همین حمایت‌ها بیشتر مرا شرمنده می‌کند و بار مسئولیتم بیشتر می‌شود.

فقط خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم تا در جدول جایگاه‌مان بهتر شود. قول می‌دهم در بازی‌های بعدی با دقت بیشتری به توپ ضربه بزنم و گل نزدن‌هایم را جبران کنم. با دیدن موقعیت‌هایی که از دست دادم، بیشتر افسوس خوردم.

مهاجم پرسپولیس با تاکید بر این‌که در نیم‌فصل از این تیم جدا نخواهد شد، افزود: نفت، گسترش فولاد و راه‌آهن حریفان بعدی ما هستند. این‌که این بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود، مهم نیست یعنی بازی خانگی و غیرخانگی مهم نیست. باید ببریم و به جمع بالانشینان برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها