مردی که با تشکیل باندی به جعل چک و مدارک کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد .
کد خبر: ۸۵۸۰۰۷

به گزارش جام‌جم، چندی پیش صاحب یک دفترخانه به مراجع قضایی اطلاع داد که سه مرد با حضور در دفترخانه‌اش قصد دارند سند یک ملکی را به نام یکی از طرفین انتقال دهند که پس از بررسی مدارک آنها متوجه شده این مدارک جعلی بوده و احتمال می‌دهد آنها قصد کلاهبرداری داشته باشند.

ماموران با حضور در دفترخانه متوجه شدند، متهمان فرار کرده‌اند و قصد داشتند سند ملکی در استان مازندران را به نام خود منتقل کنند که ناکام ماندند. در ادامه مشخص شد، متهم اصلی با سوءاستفاده از کارت ملی فردی دیگر قصد کلاهبرداری داشته است. صاحب کارت ملی سال 87 گم شدن آن را به پلیس گزارش داده بود.

جستجو‌ها برای دستگیری او
و همدستان فراری‌اش ادامه داشت تا این‌که کارآگاهان هویت واقعی کلاهبردار را به دست آوردند. همین سرنخ کافی بود که ماموران متوجه شدند او با هویت‌های جعلی از 25 نفر دیگر هم به بهانه گرفتن وام و صدور چک بلامحل کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره گفت: دو روز پیش متهم دستگیر شد . او با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و به کلاهبرداری 500 میلیون تومانی از مردم به عناوین مختلف و جعل اسناد ملکی و هویتی در استان‌های گلستان و مازندران اعتراف کرد. تصویر متهم نیز به درخواست قضایی در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی از او شکایت دارند به پلیس آگاهی استان گلستان واقع در بلوار الغدیر گرگان حاضر شوند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها