مدیر شبکه مستند در اختتامیه سی و دومین جشنواره فیلم کوتاه ضمن اهدای دو جایزه شش و پنج میلیون تومانی به بهترین فیلم مستند و بهترین تحقیق و پژوهش مستند، از حمایت رئیس سازمان صداوسیما از آثار مستند خلاق خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۶۵۹

امیر تاجیک در این مراسم گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم تا از مستندسازان جوان باتجربه و خلاق دعوت کنم در شبکه مستند به کمک ما بیایند. مستندهای خلاق و خوب سال‌ها در رسانه ملی مهجور بود، اما با توجه به نظر مساعد ریاست سازمان صداوسیما، دکتر سرافراز و توجه بسیار ایشان به جوانان، قدم‌های خوبی برداشته‌ایم.

انعکاس برنامه‌های آموزشی سراسر کشور با «دوربین 7»

محمد خدادی، تهیه‌کننده برنامه «دوربین7» گفت: آموزش و مهارت، دغدغه اصلی مسئولان شبکه آموزش سیماست و بر همین اساس مستند گزارشی «دوربین7» با توجه به این دو مقوله مهم در مراکز آموزشی کشوری برای تهیه گزارش حضور می‌یابد و به عنوان دوربین ویژه شبکه آموزش سیما محسوب می‌شود. برنامه «دوربین 7» فرصت فراگیری امروز برای فردایی بهتر است که هر روز در چهار بخش هفت دقیقه‌ای از شبکه آموزش سیما روی آنتن می‌رود.

مهوش صبرکن زندگی مادرش را سریال می‌کند

مهوش صبرکن از نگارش یک فیلمنامه در قالب سریال با موضوع زندگی مادرش با نام «سودابه» خبر داد و گفت: نگارش این فیلمنامه رو به پایان است.

هنرمندان در کمپین رادیو ایران

جمشید مشایخی، نیکی کریمی، اسماعیل امینی (شاعر و طنزپرداز) و شهرام حقیقت‌دوست به کمپین (پویش ملی) رادیو ایران با عنوان من کتاب می‌خوانم ملحق شدند.

رونمایی از فرش دستباف ایرانی سفیر صلح

برنامه سرزمین ما امروز ساعت 8 صبح از فرش ایرانی با عنوان «سفیر صلح» در شهرستان پاسارگاد استان فارس رونمایی می‌کند. برنامه خانه ملت هم امروز ساعت 15 و 30 دقیقه در این شبکه به وام 25 میلیون تومان خودرو می‌پردازد.

سوگنامه رادیو معارف در شهادت غریب مدینه

برنامه «غریب مدینه» در شب شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) امروز ساعت 19 و 30 دقیقه از رادیو معارف پخش می‌شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم حسینی اراکی، استاد حوزه و دانشگاه در این ویژه برنامه با رویکرد جریان‌شناسی به تحلیل ابعاد اجتماعی فرهنگی صلح امام حسن مجتبی(ع) و تاثیر آن بر قیام خونین اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام خواهد پرداخت.

«نان سیاه» روی آنتن رادیو نمایش

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام موسی کاظم(ع) نمایش رادیویی «نان سیاه» امروز ساعت 7 و 15 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود. این نمایش، داستان شاعر فقیری است که برای تامین هزینه‌های زندگی با اشعارش امام را می‌آزارد و.... در این نمایش که به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است، هنرمندانی چون ماندانا محسنی، امیر فرحان‌نیا و مهدی نمینی‌مقدم به ایفای نقش می‌پردازند.

رادیو فرهنگ، رسانه برتر حوزه کتاب

در مراسم معرفی برگزیدگان چهاردهمین جشنواره کتاب و رسانه، رادیو فرهنگ با دو برنامه به عنوان شبکه رادیویی برگزیده کتاب و رسانه معرفی شد. این مراسم در فرهنگسرای شفق عصر با حضور سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزارت ارشاد، مجید غلامی جلیسه مدیر عامل خانه کتاب و اهالی رسانه برگزار شد .

«پنگول» قرار بود الاغ باشد

هومن حاجی‌عبداللهی، صداپیشه عروسک پنگول به فارس گفت که در ابتدا قرار بود این عروسک الاغ باشد و بعدها به صورت گربه ساخته شد و توضیح داد که پسر دو ساله‌اش از عروسک پنگول می‌ترسد و عاشق کلاه‌قرمزی است.

آخر هفته با شبکه سلامت همراه باشید

برنامه مادر، کودک، تندرستی امروز ساعت 10 در شبکه سلامت از اگزما می‌گوید. برنامه ضربان هم امروز ساعت 16 گفت‌وگویی حول بیماری‌های چشم بخصوص آب مروارید دارد.

«کافه کتاب» به «الف» تغییر نام داد

برنامه تلویزیونی «کافه کتاب» به تهیه‌کنندگی امیرحسین خلیل‌زاده که پنجشنبه‌ها ساعت 20 و 20 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود، به بهانه هفته کتاب به «الف» تغییر نام داد.

خلیل‌زاده در این باره گفت: برای نام جدید چند عنوان مدنظر داشتیم که در نتیجه به بهانه هفته کتاب و نقاشی‌های پیلارام و فیلم پرویز در شبکه چهار برنامه تلویزیونی «هنرنامه» جمعه ساعت 22 به نمایشگاه نقاشی فرامرز پیلارام در گالری سهراب می‌رود و فیلم «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر را نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «آب و آتش» نیز جمعه ساعت 17 و 20 دقیقه با حضور رضا دانشمند روانپزشک و عضو مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم‌زیستی، مراکز درمانی استاندارد را بررسی می‌کند. در این برنامه مخدر اکستازی به صورت علمی معرفی و عوارض و آثار سوءمصرف آن بر بدن بازگو می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها