امروز سالگرد درگذشت مرتضی پاشایی خواننده پاپ است که سال گذشته به‌دلیل بیماری سرطان فوت کرد. مراسم تشیع‌جنازه و چگونگی خاکسپاری زنده‌یاد پاشایی به پدیده سال تبدیل شد. به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم پاشایی محمدرضا گلزار، بازیگر سینما عکسی از خودش و زنده‌یاد پاشایی منتشر کرد. گلزار قبل از این‌که بازیگر شود، گیتاریست گروه آریان بود.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۳

رفاقت کارگردان با فوتبالیست

عکسی از مسعود کیمیایی کارگردان پیشکسوت سینما در کنار علی پروین، پیشکسوت فوتبال و تیم پرسپولیس در فضای مجازی می‌چرخد. گمان این است که مسعود کیمیایی طرفدار تیم سرخ‌هاست.

داریوش ارجمند از خبرنگاری تا بازیگری

داریوش ارجمند در ظاهر بازیگر است و در تئاتر، سینما و تلویزیون نقش‌های زیادی بازی کرده است. اما چند سال قبل با اجرای برنامه طلوع نشان داد که به اجرا هم علاقه‌مند است. حتی می‌تواند تحلیلگر فوتبال هم باشد. دیروز عکسی از جوانی ارجمند در فضای مجازی منتشر شد که در توضیح آن نوشته شده بود داریوش ارجمند در دوره‌ای خبرنگاری را هم تجربه کرده است.

لادن مستوفی در عبور موقت

افشین هاشمی، بازیگر سینما، تلویزیون و سینما که در چند فیلم سینمایی و تلویزیونی به‌عنوان بازیگردان فعالیت داشته این روزها مشغول کارگردانی فیلم سینمایی عبور موقت است. عبدالله اسکندری عکسی متفاوت از تست گریم لادن مستوفی بازیگر این فیلم در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها