تلفن همگانی نداریم/ شهروندی از استان گلستان، منطقه علی‌آباد با روزنامه تماس گرفته و گلایه کرده که در منطقه محل سکونتش، دسترسی به تلفن همگانی و دفاتر خدمات ارتباطی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۵۴۶۹۰

متخصص قلب در شهر خمین، نایاب است / مشایخی از شهر خمین نیز گفته که این شهر با دارا بودن 120 هزار نفر جمعیت، الان پزشک متخصص قلب ندارد و بیماران مبتلا به اختلالات قلبی و عروقی در خمین مجبورند به شهرهای مجاور بروند.

بیمه، زیر بار تعهداتش نمی‌رود/ شهروندی از آبادان تماس گرفته و عنوان کرده که بیمه توسعه، حدود دو سال است که خسارت تصادف ما را به شاکی نداده است و تحت هیچ شرایطی خسارت شاکیان را نمی‌دهد.

پل‌های بی‌استفاده برای سالمندان/ آقای رحیمی از تهران به نکته جالبی اشاره کرده و گفته که چرا اکثر پل‌های هوایی در شهر تهران، فاقد پله برقی است. به همین دلیل، بسیاری از سالمندان نمی‌توانند از این پل‌ها استفاده کنند.

ابرو درست نشد، چشم را کور کردند/ محمد رستمی گفته که خودروی سمند با کارت طلایی دارم که به دلیل خراب بودن شیشه برقی ماشین، خودرو را به مرکز نمایندگی بردم، اما نه تنها عیب خودرو برطرف نشد، بلکه قفل مرکزی خودرو را هم خراب کرده‌اند و با بی‌احترامی نیز با من رفتار شد.

جوابیه روابط عمومی شهرداری تهران، منطقه 3: بنا به درخواست شهروند محترم مندرج در روزنامه جام‌جم، مورخ 5 آبان مبنی بر «تجمع تاکسی‌ها مقابل ایستگاه مترو» به آگاهی می‌رساند با بررسی‌های به‌عمل آمده تجمع داخل پیاده راه یادشده مربوط به خودروهای مسافربر شخصی غیرمجاز در محل است و برای ساماندهی و حذف خودروهای یادشده، هماهنگی‌های لازم با پلیس محترم راهور منطقه به عمل آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها