برادر بزرگ‌تر در دعوای خانوادگی قصد میانجیگری داشت که با شلیک برادر کوچک‌تر از پای در آمد.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۸
قتل برادر با شلیک گلوله

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، ساعت 9 و 30 دقیقه پنجشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان گنبدکاووس تماس گرفت و خبر داد که صدای مشاجره و تیراندازی از خانه همسایه‌شان در روستای زابل‌آباد این شهر شنیده است.

ماموران با اطلاع از موضوع برای بررسی ماجرا به خانه روستایی رفته و با ورود به آنجا مشاهده کردند پسر 46 ساله خانواده با شلیک گلوله شکاری به قتل رسیده و غرق در خون در اتاق افتاده است.

در ادامه پدر مقتول که شاهد این جنایت بود، تحت بازجویی قرار گرفت که اظهار کرد: پسر کوچکم بر سر یک زمین زراعی با من اختلاف داشت و روز جنایت بر سر همین موضوع با من مشاجره و دعوا کرد که پسر بزرگترم با ورود به خانه متوجه ماجرا شد و از برادرش خواست صدایش را پایین بیاورد و آرام‌تر شود. در هین موقع پسر بزرگ‌ترم به میان ما آمد تا با میانجیگری به این دعوا پایان دهد که پسر کوچک‌ترم عصبانی شد و با برداشتن سلاح شکاری به سمت برادرش شلیک کرد و بعد هم متواری شد. در این مرحله ماموران با شناسایی مشخصات عامل جنایت، به تعقیبش پرداخته و توانستند عصر همان روز او را در یکی از محله‌های شهر گرگان دستگیر کنند.

سرهنگ محمدعلی عسگری، فرمانده انتظامی شهرستان گنبد کاووس دراین‌باره گفت: متهم عنوان کرد، قصد کشتن برادرش را نداشته و روز جنایت در اوج عصبانیت نتوانسته خشم خود را کنترل کند و ناخواسته او را کشته است.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها