استقلال تهران با وجود توقف در دربی به‌لطف تساوی بدون گل استقلال خوزستان و نفت تهران همچنان پیشتاز لیگ برتر باقی ماند. به گزارش جام‌جم، هفته یازدهم لیگ برتر در حالی دیروز پیگیری شد که استقلال خوزستان باز هم این فرصت را داشت که درصورت کسب سه امتیاز به صدر جدول صعود کرده و به صدرنشینی آبی‌های تهرانی خاتمه دهد. با این حال شاگردان عبدالله ویسی در مصاف با نفت تهران با تساوی بدون گل متوقف شدند تا مظلومی و شاگردانش نفس راحتی کشیده و در صدر باقی بمانند.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۱

در اصفهان دیدار تماشایی ذوب‌آهن و راه‌آهن چهار گل داشت. ذوب‌آهن که هفته گذشته دیدار 4 بر یک باخته برابر تراکتورسازی را به تساوی 4 بر 4 کشانده بود، این هفته در خانه چهار گل به راه‌آهن زد. صبای قم هم در حالی پذیرای تراکتورسازی بود که شاگردان علی دایی این بازی را 2بر یک بردند تا با 18 امتیاز جایگاه خود را در جمع بالانشینان حفط کنند. ملوان انزلی هم در ورزشگاه تختی این شهر با تک‌گل دقیقه 48 حسین ماهینی یک بر صفر فولاد را شکست داد تا دراگان اسکوچیچ، سرمربی فولاد یک قدم دیگر به سمت برکناری نزدیک شود؛ مردی که از ملوان در فوتبال ایران طلوع کرد و بعید نیست انزلی محل غروبش از فوتبال ایران باشد.

تابلوی نتایج

ملوان یک ـ فولاد خوزستان صفر/ گل‌: حسین ماهینی دقیقه 48/ نفت تهران صفر ـ استقلال خوزستان صفر/ ذوب‌آهن اصفهان 4 ـ راه‌آهن صفر/ گل‌‌ها: کاوه رضایی (دقایق 24 و 67) مرتضی تبریزی (دقیقه 69) و اکبر صادقی (81)/ صبای قم 2 ـ تراکتورسازی یک/ گل‌ها: کاردوسو (مدافع تراکتورسازی گل به خودی) دقیقه 20 و کریم اسلامی در دقیقه 42 برای صبا، حمزه یونس در دقیقه 29 برای تراکتورسازی/ سیاه‌جامگان یک ـ سایپا2/ گل‌ها: امید سینگ(43) برای سیاه‌جامگان و غلامرضا رضایی(25) و روزبه شاه‌علی‌دوست(58) برای سایپا / گسترش فولاد 4 ـ پدیده یک/ گل‌ها: باتیستا(10)، محمد ابراهیمی(38)، سعید دقیقی(42) و یوسف سیدی(90) برای گسترش و ایگور پراهیچ(86) برای پدیده/ استقلال اهواز یک - سپاهان یک / گل‌ها: محمدرضا خلعتبری دقیقه(25) برای سپاهان و فرزاد آشوبی (8- پنالتی) استقلال اهواز.

در جدول استقلال تهران با 22، استقلال خوزستان با 20 و ذوب‌آهن با 19 امتیاز اول تا سوم هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها