واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز آلبوم «شب خیالی» مهدی مدرس را صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۱۱۴۹
«شب خیالی» مهدی مدرس مجوز گرفت

به گزارش جام جم نوا به نقل از مهر، مهدی مدرس خواننده آلبوم موسیقی «شب خیالی» ضمن بیان اینکه قطعات این آلبوم عمدتا در فضای مجازی پخش خواهد شد، گفت: «شب خیالی» گزیده برخی از کارهایی بوده که از سه سال پیش تهیه شده است و این آلبوم، بیشتر از طریق سایت های مجاز و اینترنت در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

این خواننده پاپ کشور از حضور آهنگساز و تنظیم کننده های مختلف در این آلبوم خبرداد و بیان کرد: برخلاف آلبوم های قبلی ام که آهنگسازی و تنظیم و ملودی، غیر از یک قطعه از کارهای خودم بود در این آلبوم از دیگر دوستان که در کارشان حرفه ای هستند استفاده کرده ام زیرا این کار می تواند از لحاظ شنیداری، متنوع تر باشد و مخاطبان، تفاوت کار را نسبت به آلبوم های دیگر من ببینند.

وی در ادامه گفت: بزودی آلبوم چند رسانه ای (مدیا) از مجموعه ۶ نمآهنگ که قبلا مجوز دریافت کرده اند، وارد بازار خواهم کرد تا مخاطبان راضی تر باشند، زیرا آلبومی که بصورت مدیا منتشر خواهد شد، شامل چند کنسرت، بصورت قطعات تصویری و نمآهنگ خواهد بود.

آلبوم موسیقی «شب خیالی» دارای ۷ قطعه بازی، تسلیم سرنوشت، یه دیوونه، عاشقم، پاییز، شب برفی و دریا بوده و آهنگسازی و تنظیم آن را انوشیروان تقوی، مهدی مدرس، فربد فروغی، شاهین طاهری، معین حبیبی و سید محمد میربستانی انجام داده اند .

اشعار این آلبوم را مهدی مدرس، سایه سبک بار، رامین حسینی، میلاد تهرانی و پریسا شکیب سروده اند .

مجوز این آلبوم ازطرف دفتر موسیقی در حالی صادر شده که در برخی از سایت ها از ممنوع الفعالیت‌ بودن این خواننده پاپ اخباری منتشر شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها