درگیری مسلحانه اعضای دو طایفه در بهبهان، در میان عزاداران حسینی باعث مصدومیت هفت نفر شد. پلیس شش نفر را در این زمینه دستگیر کرده است.
کد خبر: ۸۴۹۶۳۳

به گزارش جام‌جم، ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد شنبه فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهر بهبهان تماس گرفت و از درگیری میان دو گروه روبه‌روی امامزاده حیدر این شهر خبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند که هفت نفر بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای زخمی شده و کف خیابان افتاده‌اند. مصدومان به بیمارستان شهیدزاده بهبهان منتقل شدند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که حادثه تیراندازی به دلیل اختلافات قومی بین دو طایفه بوده و شش نفر در این رابطه دستگیر شدند.

حسین ملک‌خدایی، فرماندار بهبهان در این‌باره گفت: این حادثه به دلیل اختلافات قومی رخ داده و هر دو طرف درگیری دستگیر شده‌اند. هنگام ورود دسته‌ها به صحن امامزاده حیدر دو دسته عزاداری با هم درگیر شدند. حال هفت مصدوم رضایتبخش است .

همچنین فاضل محمدپور، دادستان عمومی و انقلاب بهبهان به خبرگزاری میزان گفت: متهمان پس از حضور پلیس به تیراندازی به سمت ماموران پرداختند تا راهی برای فرار پیدا کنند که ماموران به تیراندازی متقابل پرداختند که در جریان این درگیری، یکی از عوامل حادثه با شلیک پلیس زخمی شد و چند نفر دیگر متواری شدند، این در حالی بود که در جریان این تعقیب و گریز شش نفر از عوامل حادثه توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون فرماندهی انتظامی خوزستان در این‌باره گفت: حادثه روز شنبه در بهبهان مربوط به تعدادی از اراذل و اوباش و افراد شرور منطقه است که با سلاح ساچمه‌ای یکدیگر را زخمی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها